Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: هنوز نامه رسمی در مورد تعویق مسابقات به فدراسیون فوتبال ارسال نشده، اما آن چه که در سایت AFC در این خصوص قرار گرفته، کاملا درست است.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی محمدنبی در مورد بیانیه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص تعویق مسابقات تیم ملی در مسیر انتخابی جام جهانی، اظهار داشت: به خاطر شیوع کرونا و اینکه شرایط کشور‌ها برای برگزاری مسابقات مناسب نبود، کنفدراسیون فوتبال آسیا نیاز به تصمیم جدیدی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته دلایل زیادی برای این تصمیم وجود دارد از جمله اینکه برخی کشور‌ها توانایی رعایت همه پروتکل‌‎های بهداشتی را ندارند و شرایط پروازی بین کشور‌ها بسیار بد است. به همین خاطر، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفتند که مسابقات انتخابی جام جهانی را به تعویق بیندازند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: با این حال هنوز نامه رسمی در مورد تعویق مسابقات به فدراسیون فوتبال ارسال نشده، اما آن چه که در سایت AFC در این خصوص قرار گرفته، کاملا درست است تائید می‌کند که مسابقات از سال ۲۰۲۰ به سال ۲۰۲۱ موکول شده، ولی تاریخ دقیق آن‌هم مشخص نیست. به محض آن که خبری در این مورد به ما برسد، آن را با جزئیات دقیق، اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

نبی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط پیش آمده، تکلیف اردو، برنامه‌ریزی و کمپ‌های تیم ملی چه می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی‌هایی در این مورد داریم. اردو‌ها و مسابقات بر اساس فیفادی کماکان بر قوت خود باقی است، اما قطعا با توجه به شرایط جدید، از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا استعلام می‌گیریم و بر اساس آن استعلام، در نهایت نظرمان را اعلام می‌کنیم.

او در نهایت تاکید کرد: اگر قرار به تصمیم‌گیری جدیدی در خصوص برنامه‌های فدراسیون باشد، به سرعت آن را اطلاع‌رسانی می‌کنیم و موارد به صورت رسمی اعلام می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سید عباس موسویان حسن دیاب فدراسیون فوتبال مقدماتی جام جهانی مهدی محمدنبی تابناک ورزشی طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سید عباس موسویان حسن دیاب کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال