Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@11:51:16 GMT

کنسول جدید ایکس‌باکس به زودی عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۱۸۷۵

کنسول جدید ایکس‌باکس به زودی عرضه می‌شود

کنسول بازی سری ایکس شرکت مایکروسافت تا پیش از پایان پاییز به مشتریان عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اینکه هنوز تاریخ دقیق عرضه ایکس‌باکس سری ایکس مشخص نیست ولی مایکروسافت سرانجام اعلام کرد این کنسول بازی تا ماه نوامبر(آبان) به دست مشتریان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا پیش ار افشا زمان عرضه کنسول ایکس‌باکس سری ایکس قرار بود این دستگاه در تعطیلات سال نو میلادی عرضه شود. بسیاری گیمرها منتظر هستند تا این کنسول به همراه بازی Halo Infinite عرضه شود ولی متاسفانه مایکروسافت این بازی را در سال 2021 عرضه می‌کند. مایکروسافت به علاقه‌مندان کنسول ایکس‌باکس وعده داده بیش از 100 عنوان بازی برای ایکس‌باکس سری ایکس تولید می‌کند.

سازندگان بازی Halo Infinite مدتی پیش ویدئویی کوتاه از این بازی را منتشر کردند که با استقبال مناسبی از سوی گیمرها روبه‌رو گردید. این اقدام از سوی سازندگان بازی، علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های رایانه‌ای را امیدوار کرده بود که به زودی بتوانند نسخه اصلی Halo Infinite را خریداری کنند اما به نظر می‌رسد هنوز قسمت‌هایی از این بازی به طور کامل طراحی نشده و کاربران باید همچنان منتظر باشند. بازی Halo Infinite همزمان برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

مایکروسافت بدون اشاره به جزئیات ساختاری ایکس‌باکس‌ سری ایکس این دستگاه را از لحاظ سخت‌افزاری بسیار قدرتمندتر از نسل‌های قبلی ایکس‌باکس دانسته است. هم‌ اکنون گیمرهای زیادی در سراسر دنیا منتظر عرضه کنسول‌های بازی جدید شرکت مایکروسافت و سونی هستند.

انتهای پیام/4144/

منبع: آنا

کلیدواژه: مایکروسافت ایکس باکس کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کارور ملی هوش مصنوعی» به زودی تاسیس می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «روح الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید آنچه در مقالات در کشور منتشر می‌شود را پای کار آورد و این امر، نیازمند یک سری سخت‌افزارهای پیشرفته و قانون‌گذاری است.

وی افزود: «مرکز ملی هوش مصنوعی» سال گذشته تاسیس شد و کارور ملی هوش مصنوعی هم به زودی تحت عنوان شرکت خصوصی تاسیس خواهد شد.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه زیر ساخت‌های پژوهشی، داده‌ای و زیرساخت‌های کتابخانه‌های بزرگ را برای هوش مصنوعی فراهم می‌کنیم گفت: این‌ها همه اقداماتی است تا جریان کاربردی‌سازی هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف پزشکی، سلامت، ارتباطات شهر هوشمند مالی و... شکل بگیرد.

کد خبر 6087394

دیگر خبرها

  • (ویدیو) «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • ویدیو/ «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • قلیان اکسیژن و بازی با جون جوانان؛ طرح مطالعاتی وزارت بهداشت؟
  • «کارور ملی هوش مصنوعی» به زودی تاسیس می‌شود
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • حمله نخست‌وزیر استرالیا به ایلان ماسک: او یک «میلیاردر متکبر» است
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries