Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@13:09:15 GMT

مشت و لگد کاپیتان سابق روسیه بر سر داور (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۱۹۰۷

مشت و لگد کاپیتان سابق روسیه بر سر داور (عکس)

کاپیتان سابق تیم ملی روسیه در یک بازی لیگ آماتوری این کشور داور مسابقه را آنچنان مورد ضرب و شتم قرارداد که داور به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر عجیبی که از لیگ آماتوری روسیه منتشر شده کاپیتان سابق تیم ملی روسیه، رومن شیروکوف را در متن یک دعوای فیزیکی بسیار شدید نشان می‌دهد. در این تصاویر شیروکوف‌، داور را با چنان شدت غیر قابل باوری کتک زده و مضروب می‌کند که داور به بیمارستان منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در جریان یک بازی در لیگ آماتوری روسیه که کاپیتان سابق تیم ملی این کشور رومن شیروکوف هم در آن حضور دارد‌، در تصاویر مشخص است که او ابتدا در حالیکه روی زمین افتاده به داور اعتراض کرده و می‌گوید رویش خطا انجام شده و داور باید اعلام پنالتی کند.

 

 

شیروکوف سپس به سمت داور مسابقه نیکیتا دانچنکو می‌رفت و به نظر می‌رود جدال لفظی تند و تیزی بین آنها درمی گیرد. وقتی داور به شیروکوف کارت قرمز نشان می‌دهد او ابتدا با مشت به صورت داور کوبیده و سپس در حالیکه داور روی زمین افتاده با لگد به او حمله ور می‌شود. دیگر بازیکنان در این لحظات سعی می کنند مانع از کتک خوردن داور توسط شیروکوف شوند.

 

 

شاهدان عینی می گویند شیروکوف درحالیکه مشت خود را به داور نشان می داده به او می گفته: " اگر به من کارت قرمز بدهی با این از خجالتت درمی آیم! "

 

شیروکوف ستاره سابقه زنیت و کاپیتان سابق تیم ملی روسیه مدتی است به عنوان کارشناس فوتبال با یک شبکه تلویزیونی به نام MatchTV همکاری می‌کند. رسانه های روسیه اعلام کردند بعد از منتشر شدن این خبر شبکه تلویزیونی همکاری خود را با او قطع کرده است.

 

 

آرتور پتروسیان روزنامه نگار روس تصویری از داور مسابقه منشتر کرده که نشان می‌دهد روی صورت او جای ضرب دیدگی و زخم و جراحت وجود دارد. او به رسانه‌ها گفته که برای رسیدگی به زخم‌ها و آسیب‌هایش به مدت چهار ساعت در بیمارستان بوده است.

 

 

 

تیم ملی روسیه رومن شیروکوف

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی روسیه کاپیتان سابق تیم ملی تیم ملی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ماهینی که تجربه سال‌ها حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد و با توجه به شرایط این تیم در دوران حضورش در چند پست نیز برای سرخ‌ها به میدان رفته بود، اکنون با انتشار پستی در خصوص حواشی اخیر از امید عالیشاه حمایت کرد.

ماهینی که دوران پرماجرایی در پرسپولیس پشت سر گذاشته و اتفاقاتی مشابه و تلخ و شیرین برای او نیز در این تیم شکل گرفته، اکنون با توجه به شرایطی که امید عالیشاه در آخرین بازی سرخ‌ها پشت سر گذاشته، به حمایت از وی پرداخت.

عالیشاه که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، در جدال با سپاهان به ترکیب پرسپولیس بازگشته بود، در لحظات حساس پایانی این دیدار در درگیری با دابو بازیکن سپاهان از سوی حیدری با کارت قرمز مواجه شد. اتفاقی که هجمه زیادی را علیه این بازیکن شکل داد.

اکنون، اما ماهینی با توجه به شرایط پرسپولیس و همچنین امید عالیشاه، در صفحه شخصی خود به حمایت از کاپیتان اول پرسپولیس پرداخته و برای ادامه بازی‌ها برای وی آرزوی موفقیت کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • آخرین تحولات اوکراین| هشدار ژنرال ناتو درباره امکان توقف حمایت نظامی غرب از کی‌یف
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • واکنش اوسمار ویرا به سوپرگل شهاب زاهدی؛ پِله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند! + عکس
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس