Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان البرز از آغاز پویش ایران همدل از عید غدیرخم تا پایان ماه صفر خبر داد و گفت : این پویش که با شعار (( از همدیگر گره گشایی کنیم)) راه اندازی شده است در راستای حفظ و ارتقای سلامت افراد نیازمند با اولولیت تامین کمک هزینه معیشتی، اقلام آموزشی ، وسایل بهداشتی و درمانی آغاز گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، اسدالله حیدری اظهار کرد : این پویش در فاز اول با نام همدلی مومنانه در ماه مبارک رمضان اجرا شد و در این مرحله که از عید غدیرخم تا پایان ماه صفر می باشد همگام با سایر دستگاههای فعال این حوزه مرحله دوم طرح با (( نام ایران همدل)) آغاز گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: راه های همدلی توسط آحاد مردم و خیرین از طریق واریز به شماره کارت 6277607777777777 یاکد  #14* بخش نیکوکاری نرم افزارهای آپ و سکه ، 780 ، تاپ ، همراه کارت ، 724 ، ستاره یک ، صاپ ، فون پی، پات ، سیگنال امکان پذیرخواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان البرز هدف از ایجاد این پویش را حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی که با شیوع بیماری کرونا ویروس ، دچار آسیبهای شغلی و معیشتی شدند عنوان کرد و افزود : با توجه به شرایط کنونی ، حضور مومنانه مردم عزیز کشورمان در این پویش می تواند  باعث کمک رسانی بیشتر و شایسته تری به افراد نیازمند گردد و موجب شکل گیری  یک نهضت مردمی شود.

حیدری در پایان گفت : مردم نیک اندیش و نوع دوست البرزی می توانند با مراجعه به اداراه کل بهزیستی استان و یا ادارات بهزیستی شهرستانهای تابعه ، کمکهای غیرنقدی خود شامل نذورات و بسته های معیشتی را جهت اهدا به خانواده های تحت پوشش بهزیستی و سایر نیازمندان تحویل نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران همدل مدیرکل بهزیستی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی

پس از پایان سفر دوروزه رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، صبح امروز آیت‌الله رئیسی با هیات همراه خود وارد کشور سریلانکا شدند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، پس از پایان سفر دوروزه رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، صبح امروز آیت‌الله رئیسی با هیات همراه خود وارد کشور سریلانکا شدند.این سفر به دعوت رسمی رئیس‌جمهور سریلانکا و با هدف توسعه همکاری‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی انجام شده است.علاوه‌ بر این در این سفر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور سریلانکا و حتی جهان که توسط شرکت‌های ایرانی ساخته شده افتتاح شد.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز