Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دبی الریاضیه، ولید الشامسی یکی از مدیربرنامه‌های مشهور اماراتی درباره  میزان قرارداد بازیکنان اماراتی با باشگاه و درجه بندی بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور، توضیحاتی مطرح کرد.

ولید الشامسی درباره حقوق بازیکنان تیم ملی فوتبال امارات فاش کرد که این بازیکنان به ۲ دسته A و  B  تقسیم بندی می‌شوند و بازیکنان درجه یک تا ۵۰۰ هزار درهم در ماه حقوق ماهیانه دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الشامسی در مصاحبه با روزنامه  الامارات الیوم گفت: بازیکنان  تیم ملی و لیگ فوتبال امارات به ۲ دسته A و B تقسیم می‌شوند. ستاره‌هایی همچون عمر عبدالرحمان "اموری"، علی مبخوت، احمد خلیل، خالد عیسی، محمد عبدالرحمان  و محمد الشامسی که  ستارگان درجه یک فوتبال امارات هستند و حقوق ماهانه آن‌ها کمتر از ۲۵۰ هزار درهم نیست و شاید تا نیم میلیون درهم هم بابت حضور در تیم ملی دریافت کنند.

وی افزود: میزان دستمزد بازیکنان سطح دوم  در تیم ملی ماهانه بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار درهم خواهد بود. میزان این حقوق‌های گزاف البته چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی باید به عملکردی که از خود به جای می‌گذارند، متغیر باشد.

بيشتر بخوانيد

گرما، اردوی حریف سپاهان را به تعطیلی کشاند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه ورزش تیم ملی فوتبال امارات تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!

بازیکنان تیم فوتبال گل گهر در دیدار با شمس آذر در 2 نیمه پیراهن‌های متفاوتی بر تن داشتند!

طرفداری | دیدار گل گهر و شمس آذر در هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یک اتفاق عجیب برای میزبان رخ داد.

تیم فوتبال گل گهر در نیمه اول با پیراهن اصلی خود یعنی آبی رنگ در زمین حضور داشت ولی در نیمه دوم این مسابقه لباس دوم خود را با رنگ سفید پوشیدند و به زمین آمدند!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • چرا فوتبال هم برای سلامتی شما خوب است و هم بد؟ (زیرنویس فارسی)
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳