Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حمید ملانوری با اعلام خبر ابلاغ دستورالعمل و الزامات مربوط به برگزاری غیرحضوری مجامع عمومی و انتخابات الکترونیکی احزاب و گروه های سیاسی و انجمن‌های اقلیت‌های دینی، گفت: پیرو محدودیت‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با بیماری کرونا در خصوص برگزاری اجتماعات انسانی، برگزاری جلسات، مجامع عمومی و انتخابات آنها غیر حضوری و با استفاده از ظرفیت های الکترونیکی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: این تصمیم بعد از بررسی‌های کارشناسی و جلسات متعدد با مرکز توسعه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات وزارت کشور اتخاذ شده است.
وی اضافه کرد: چارچوب دستورالعمل و شیوه‌نامه برگزاری غیرحضوری مجامع عمومی و انتخابات الکترونیکی احزاب و گروه‌های سیاسی و انجمن‌های اقلیت‌های دینی که مشتمل بر الزامات فرایندی و محتوایی برگزاری این نوع مجامع می باشد تدوین شده و آماده اجرا است.
ملانوری خاطرنشان کرد: تا عادی شدن شرایط و رفع محدودیت‌های برگزاری اجتماعات انسانی، این دستورالعمل مبنای برگزاری مجامع عمومی احزاب و گروه‌های سیاسی و انجمن‌های اقلیت‌های دینی خواهد بود.
براساس این گزارش، متن کامل دستورالعمل و الزامات مربوط به "نحوه برگزاری غیرحضوری مجامع عمومی و انتخابات الکترونیکی احزاب و گروه های سیاسی و انجمن های اقلیتهای دینی" در سایت وزارت کشور قابل دسترسی است.

برچسب‌ها وزارت کشور مشارکت انتخاباتی خانه احزاب ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور مشارکت انتخاباتی خانه احزاب ایران وزارت کشور مشارکت انتخاباتی خانه احزاب ایران احزاب و گروه های سیاسی و انجمن مجامع عمومی و انتخابات وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز

فاتح  اظهار کرد: یک هفته قبل از روز انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی افزود: هشت نفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد ۴ نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان این حوزه انتخابیه به شش نفر خواهد رسید.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود ادامه داد: انتخابات در دور دوم به صورت تمام الکترونیکی و بدون دخالت دست انجام خواهد شد.

گفتنی است نشست آموزشی کاربران یارانه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در محل فرمانداری شهرستان تبریز برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود بنابراین شمارش دستی در این مرحله صورت نخواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از برگزاری انتخابات اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس