Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@03:27:57 GMT

رئیس هیات کشتی استان اردبیل انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۲۲۴۴

رئیس هیات کشتی استان اردبیل انتخاب شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت: اتحادیه جهانی تا یک ماه آینده اطلاع رسانی‌های لازم در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات کشتی بزرگسالان را انجام خواهد داد.

سید جلال عسگری، دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران امروز در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اردبیل گفت: مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اردبیل به نحو احسن برگزار شد و و عبدالرضا اقبال با کسب اکثریت آرا توانست ریاست کشتی استان را به عهده بگیرد و امیدواریم تلاش‌های ریاست جدید هیئت در طول چهار سال باعث رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کشتی استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص حمایت‌های فدراسیون کشتی از هیئت کشتی اردبیل افزود: فدراسیون در بحث آموزش مربیان و داوران کلاس‌های مختلفی را برگزار خواهد کرد و با ریاست جدید هیئت کشتی استان همکاری‌های لازم را خواهیم داشت و شرایط میزبانی مسابقات کشتی بین المللی در اردبیل را فراهم خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون کشتی در رابطه آماده سازی ورزشکاران برای حضور در مسابقات گفت: در حال حاضر بخاطر شیوع بیماری کرونا هیچ تمرینی برگزار نمی‌شود و اتحادیه جهانی تا یک ماه آینده اطلاع رسانی‌های لازم را در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات کشتی بزرگسالان در سال جاری انجام خواهد داد.

عسگری ادامه داد: تا دهم آبانماه اکثر مسابقات قاره‌ای و اروپایی تمامی مسابقاتی که اتحادیه برنامه ریزی کرده بود کنسل شده و منتظر هستیم تا یک ماه آینده اگر مجوز برگزاری مسابقات جهانی را صادر کنند قطعاً برای حضور در این مسابقات برنامه ریزی های لازم توسط فدراسیون کشتی ایران انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی مسابقات بین المللی کشتی بیماری کرونا فدراسیون کشتی کشتی استان هیئت کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی