Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با قدردانی از همکاری خیران هم استانی در رسیدگی به نیازها و مشکلات گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، خیران نیک اندیش هم استانی 6 میلیارد و 300 میلیون تومان در زمینه های مختلف نقد و کالا به ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ احمد لطفی صبح امروز در دیدار با تعدادی از خیران و حامیان نیکوکار اظهار داشت: خیران و حامیان نیکوکار، مروجان همیاری و حمایت از ایتام و ذخیره‌هایی برای خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با قدردانی از حمایت حامیان از فرزندان ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت گفت: رسیدگی و کمک به فرزندان ایتام و محسنین نیازمند از تأکیدات دین مبین اسلام و اولیای الهی و از اولویت‌های نخست کار امداد است و بی‌شک یاری ‌رساندن به محرومان از جمله فرزندان ایتام و محسنین اجر دنیوی و اخروی بالایی به دنبال دارد.

او با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین خاطرنشان کرد: در این طرح که برخاسته از نگاه اعتقادی و بینش عمیق مردم به آموزه‌های دینی است، خیران اقدام به حمایت مالی و معنوی از یک تا چند یتیم و فرزند نیازمند می‌کنند و در طول سال کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را با همکاری کمیته امداد در اختیار خانواده‌های آنها قرار می‌دهند.

لطفی از پرداخت کمک‌های نقدی حامیان به ایتام خبرداد و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حامیان بوشهری 6 میلیارد و 300 میلیون تومان در زمینه‌های مختلف نقد و کالا از جمله، درمانی، معیشتی، تامین مسکن، جهیزیه و فرهنگی به ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یاد آور شد: هم اکنون قریب به 6 هزار و 577 نفر فرزند یتیم و غیر یتیم(محسنین) در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند که دو هزار و 160 نفر یتیم و چهار هزار و 417 نفر دیگر فرزندان غیر یتیم(محسنین) هستند.

لطفی با بیان اینکه 12 هزار حامی نیکوکار حمایت از این تعداد فرزند یتیم و محسنین بر عهده دارند گفت: بخش قابل‌ توجهی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی ایتام از محل مبالغ واریزی حامیان رفع می‌شود.

او با تاکید بر افزایش مشارکت خیران در رسیدگی به ایتام تصریح کرد: بستر لازم برای استفاده از شیوه‌های الکترونیکی در ثبت نام و پرداخت کمک‌های مبتنی بر نیاز محرومان فراهم‌ شده و مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق سایت ekram.emdad.ir به صورت الکترونیکی و غیرحضوری نسبت به ثبت نام و پذیرش فرزندان ایتام اقدام و کمک‌های خود را پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوشهر فرزندان ایتام کمیته امداد استان بوشهر فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیر کل کمیته امداد استان مازندران در حاشیه مراسم جشن برآورده شدن آروز‌ها  در مصاحبه‌ای گفت:این طرح برای اولین بار در بهشهر اجرا شد و با نظر حامیان اکرام بوده است.

معافی گفت در این طرح، آرزوی فرزندان ایتام به خیرین اعلام و نیاز آنها بر آورده شد.

معافی آرزو‌های ایتام را علاوه بر درمان و تحصیل، کالا‌هایی همچون تلویزیون، یخچال، دوچرخه، جارو برقی، گوشی دانست که در این مراسم بصورت نمادین به چند نفر هدیه شد.

وی ضمن قدردانی از حامیان ایتام با بیان اینکه خیرین در بهشهر رابطه بسیار خوبی با ایتام دارند گفت:علاوه بر این برنامه ماهانه خیرین بصورت مستمر توجهات خود را از ایتام کم نمی‌کنند.

وی درباره کمک خیرین در سال ۱۴۰۲ گفت: کمک‌های مومنانه خیرین در سال ۱۴۰۲ از مرز ۱۰۰۰میلیارد تومان گذشت و این نشان از نوعدوستی و توجه مر دم استان مازندران از ایتام و مددجویان تحت پوشش دارد که با تاسی از ائمه معصومین سرچشمه می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • روایتی از معلم نیکوکار بیرجندی برای حمایت ۱۱ فرزند معنوی
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور