Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، "سردار سید کمال هادیانفر" رئیس پلیس راهور ناجا درباره پرداخت جرایم گفت: جریمه هایی که توسط افسران راهنمایی و رانندگی برای افراد صادر می‌شود تا به مرکز ارسال شده و پانچ شود یک تا پنج روز زمان می‌برد.

وی با بیان اینکه برای پرداخت جریمه دوماه فرصت باقی است و پس از آن پیامک ارسال جریمه برای فرد ارسال می‌شود، ادامه داد: در پیامک جریمه شماره قبض و شناسه موجود است و فرد می تواند از طریق تلفن همراه خود مبلغ جریمه را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از طریق مراجعه به بانک یا دستگاه خودپرداز و یا از طریق سایت راهور ۱۲۰ می‌تواند این مبلغ جریمه را پرداخت کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تصریح کرد: اگر فردی پس از اینکه توسط افسر جریمه شد، بلافاصله به همراه قبض برای پرداخت به بانک مراجعه کند به دلیل این که قبض جریمه شناسه پرداخت ندارد، بانک قبض جریمه را قبول نمی‌کند، از همین‌رو ما از مردم درخواست می‌کنیم تا زمانی که پیامک برای آنها ارسال نشده برای پرداخت جریمه اقدام نکنند.

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: زمانی که پیامک برای فرد ارسال می‌شود به معنی این است که اطلاعات فرد در مرکز اجراییات پلیس راهور صحیح است، اما اگر فردی جریمه شد، ولی پیامک برای او ارسال نشود، باید به دفاتر پلیس +۱۰ یا دفاتر پلیس راهور منطقه محل سکونت خود مراجعه کرده و نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کند.

وی در پاسخ به این سوال که گاهی فرد در یک منطقه حضور ندارد، اما پیامک جریمه برای فرد ارسال می‌شود، علت این امر چیست و چگونه می‌تواند این مشکل را برطرف کند، تصریح کرد: گاهی اوقات ممکن است خودرو در اختیار فرد دیگری از خانواده باشد و پس از بررسی دوربین‌ها این موضوع مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: در برخی مواقع نیز به دلیل دستکاری که در پلاک خودرو ایجاد می‌شود، این مشکلات بروز می کند و به طور مثال فردی در شیراز پلاک خودرو را مخدوش کرده و مرتکب تخلف راهنمایی و رانندگی می‌شود و به دلیل مشکلی که در پلاک خودرو وجود دارد، وقتی وارد سیستم می‌شود جریمه برای فرد دیگری ارسال می‌شود.

رییس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: گاهی اوقات نیز به دلیل دوقلو کردن پلاک خودرو توسط سارقان این مشکلات ایجاد می‌شود که در حال ایجاد راهکارهایی برای حل این معضلات هستیم.

سردار هادیان‌فر یادآور شد: کمیسیون ماده ۵ در خصوص رسیدگی به این مشکلات و اعتراضات است و زمان رسیدگی به پرونده ها را در این کمیسیون از یک جلسه به سه جلسه در هفته افزایش دادیم تا مردم راحت‌تر خدمات را دریافت کنند.

پربیننده ترین کنکور شهریورماه برگزار می‌شود؟ ۳۲هزار نفر در آموزش و پرورش جذب می‌شود جمعه بازار سگ‌های اشرافی! کنکور ۹۹به تعویق افتاد هزینه‌های تعویق دیرهنگام کنکور

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رانندگان جریمه رانندگی تصادفات رییس پلیس ناجا ثبت جرم قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ارسال می شود پلاک خودرو پلیس راهور برای فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک‌روش عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از افزوده شدن ۴۸۰ هکتار اراضی به محدوده شهر بوشهر خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در این محدوده آغاز شد.

وحید نیک روش اعتبارات ارزش افزوده شهرداری بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده به شهرداری بوشهر پرداخت شد که پیش‌بینی ۹۰۰ میلیارد تومان شده بود.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بین یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تا ۱,۳۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده پرداخت شود.

نوسازی بافت تاریخی بوشهر

رئیس شورای شهر بوشهر با گلایه از نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر گفت: چرا تنها به سه شهر استان بوشهر اعتبارات آلایندگی پرداخت می‌شود در حالی که شهرهای تحت پوشش مشکلات آلایندگی بیش از این است.

نیک روش با اشاره به طرح نوسازی در بافت تاریخی بوشهر گفت ۹۰ درصد از گذر بافت تاریخی بوشهر اجرا شده است.

وی از برگزاری هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی، معاونین شهرسازی شهرداران کلان شهرها و مراکز استان‌ها در بوشهر خبر داد و گفت: این اجلاس ۶ و ۷ اردیبهشت در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6087013

دیگر خبرها

  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست