Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروین‌حسینی درباره در نظر گرفتن سانس‌هایی برای «آینه بغل» در اکران برخی سینماها گفت: ذات برخی فیلم‌های مخاطب‌پسند، بسته به کیفیت و ساخت آنان همین است که با وجود بارها دیده شدن، ولی بازهم مخاطبش را جذب می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، برخی سالن‌هایی سینمایی کشور از جمله در پایتخت همچنان برای زنده ماندن دست و پا می‌زنند با این حال با تعدادی از فیلم‌های جدید، قدیمی و جمعی از فیلم‌های خارجی باز مانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین جالب است اندکی از سینماها دوباره روی به فیلم‌هایی آورده‌اند که بارها دیده شده‎اند و حتی یکی مثل «آینه بغل» نه تنها در سینما و شبکه نمایش خانگی بلکه به دفعات نیز از تلویزیون به پخش رسیده است.

با این‌حال این فیلم در تک سالن‌هایی به اکرانش چندین‌باره‌اش در سینما ادامه می‌دهد و به نظر همچنان هم برخی حاضرند در این شرایط کرونایی پای تماشای این فیلم‌های تکراری بنشینند.

سیدامیر پروین‌حسینی، تهیه‎کننده سینما که «آینه بغل» را سال 96 ساخت و به اکران درآورد در این باره گفت: البته خود من نیز از این اتفاق خبر نداشتم. از ابتدا قرارداد ما برای اکران با فیلمیران بود و احتمالا در این شرایط سوت و کوری سینماها تمایل داشته‌اند آن را در سانس‌هایی روی پرده سینما ببرند.

وی افزود: البته این قرارداد دائمی است و هر درامدی هم ولو اندک در پی داشته باشد، به صاحبان فیلم نیز تعلق می‌گیرد.

برخی تولیدات بازهم مخاطبش را جذب می‌کند

این تهیه‌کننده در عین حال تأکید کرد: من اعتقاد دارم که برخی فیلم‌ها مثل همین «آینه بغل» جنس خاصی دارند و همیشه نیز مشتری و مخاطبان خودش را خواهد داشت. حتی اگر به دفعات از کانال‌های مختلفی پخش شده باشد.

پروین‌حسینی همچنین گفت: در سابقه فیلم و سریالسازی من تولیداتی مثل «ساخت ایران» وجود دارد. سریالی که از هر کانالی که شما فکرش را بکنید به نمایش درآمده است از تلویزیون خودمان گرفته تا شبکه‌های ماهواره‌ای ولی هنوز هم مخاطب آن را دنبال می‌کند.

وی این چنین گفت: ذات برخی فیلم‌های مخاطب‌پسند، بسته به کیفیت و ساخت آنان همین است که با وجود تکرار و بارها دیده شدن، ولی بازهم مخاطبش را جذب می‌کند.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینمای ایران اکران سینما فیلم آینه بغل آینه بغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، «خاتی» نام اثر جدید فریدون نجفی هنرمند فیلم‌ساز استان است که قصد دارد آن را با تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی کند.
نجفی که علاوه بر کارگردانی در مقام نویسنده فیلم‌نامه خاتی، موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی را به دست آورده است، ساخت این اثر را به‌زودی به‌عنوان سومین فیلم بلند خود آغاز می‌کند.
نجفی پیش از این ۲ اثر سینمایی با نام «بچه گرگ‌های دره سیب» و «اسکی‌باز» را با استفاده از مفاهیم و عناصر زندگی بختیاری‌ها به روی پرده سینما برده است که این آثار توانسته‌اند در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی موردتوجه قرار گرفته و جوایز متعددی را به خود اختصاص دهند.
این هنرمند فیلمساز علاوه بر آثار سینمایی چندین فیلم کوتاه و مستند را نیز تهیه‌کنندگی و کارگردانی کرده است که «خانه فاطمه کجاست؟»، «یار دوازدهم»، «خروسک» و «آخرین کوچ» از جمله این آثار به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد