Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌السلام «ماشاالله عبدی» روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار، افزود: برنامه‌های سپاه پاسداران و نیروی مردمی بسیج بر اساس محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی تدوین شده که رسانه‌های استان به ویژه ایرنا نقش مهمی در پوشش این فعالیت‌ها دارند.

وی ادامه داد: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و اعزام اردوهای جهادی به نقاط محروم استان مرکزی خدمات پنهان سپاه و بسیج است که خبرگزاری ایرنا نقش مهمی در انعکاس این مهم در جامعه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه تجلی ایثار و فداکار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است و پوشش خبری این امر خداپسندانه می‌تواند گام بلندی در جهت نهادینه کردن فرهنگ دستگیری از نیازمندان باشد.

حجت‌الاسلام عبدی بیان کرد: سپاه و بسیج اقدامات مطلوبی در زمینه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری در نقاط مختلف این استان انجام داده که انعکاس آنها در رسانه های ارتباط جمعی ضروری است.

وی در خصوص برگزاری آیین عزاداری امام حسین(ع) در ماه محرم نیز گفت: از آحاد مردم انتظار می‌رود رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش و در نهایت جدی گرفتن دستورالعمل‌های پزشکی در آیین‌های عزاداری شرکت کنند.

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید«محمد صارمی» در مزارشریف افغانستان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) علاوه بر دفتر مرکزی در شهر اراک، در شهرهای خمین و ساوه نیز دفتر ویژه دارد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران استان مرکزی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران استان مرکزی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران استان مرکزی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و مشارکت بسیج اساتید واحد‌های نراق و دلیجان نشست فرهنگی با عنوان «وعده صادق: شکست استکبار از طبس تا نوآتیم» با حضور اعضای هیئت علمی این دانشگاه، دانشجویان و کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی نراق برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی کاشانی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های شرق استان مرکزی در این نشست ضمن تبریک حرکت اخیر سپاه که موجب خرسندی دل‌های مستضعفین جهان شد، به واقعه طبس اشاره و آن را واقعه حیرت‌انگیزی توصیف کرد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی کاشانی در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام به بیان خصائل و کرامات آن حضرت پرداخت.

علی ضباغیان عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق هم به نقش قدرتمند رسانه‌ها در سیاست امروزی جهان به‌خصوص در واقعه اخیر حمله موشک‌های سپاه به پایگاه نوآتیم اشاره کرد که ابتدا رسانه‌های صهیونیستی ادعای انهدام ۹۹ درصد از موشک‌ها را داشتند، اما گزارش‌های زنده‌ منتشره در فضای مجازی به‌واسطه تلفن‌های همراه موجب تغییر در ادعای رسانه‌های صهیونیستی شد.

سعید شریعتی مدیر گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق هم با بیان بحث انتخاب بین آزادی و آزادگی، مقاومت مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی را مصداق آزادگی آنان دانست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • عملیات «وعده صادق» موجب خرسندی دل‌ مستضعفین جهان شد