Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@10:46:31 GMT

۹۰ درصد مهریزی‌ها عوارض را با تاخیر پرداخت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۲۶۰۴

۹۰ درصد مهریزی‌ها عوارض را با تاخیر پرداخت می‌کنند

علیرضا ابویی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به مبلغ دریافت عوارض نوسازی سال ۹۸ افزود: شهرداری برای اجرای طرح‌های فرهنگی و عمرانی به بودجه نیاز دارد، مهمترین راه کسب آن بر اساس مقررات، مشارکت مردم در پرداخت به موقع عوارض نوسازی است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها طبق مقررات بودجه دولتی ندارد و باید خودگران اداره شود، ادامه داد: عموم شهروندان فقط انتظار اجرای طرح‌های عمرانی و دریافت خدمات به موقع را دارند در حالی که همکاری آنها اصلا خوب نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال اجتماعی اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ برای پرداخت عوارض بر اساس مصوبه شورا  نسبت به دریافت آن از شهروندان به صورت اقساط اقدام کردیم و در این مورد آماده هرگونه همکاری برای رفاه مردم هستیم  .

ابویی گفت: ۷۰ درصد درآمد شهرداری و شورای شهر برای اجرای طرح‌های فرهنگی و عمرانی مورد نیاز بسته به دریافت عوارض است ،امیدواریم با فرهنگ‌سازی و درک شرایط موجود ، شهروندان وظایف خود را در این مورد به موقع و به نحو مطلوب انجام دهند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد و در کنار جاده اصلی تهران - بندرعباس قرار دارد، ۶۰ درصد جمعیت منطقه در حوزه شهری سکونت دارند.

بنای اولیه مهریز را به عنوان یکی از 2 باغشهر استان یزد  به مهرنگار دختر انوشیروان ساسانی قبل از اسلام نسبت می دهند. 

برچسب‌ها مهریز شورای شهر یزد عوارض شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز شورای شهر یزد عوارض شهری مهریز شورای شهر یزد عوارض شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردندهمچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.
سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.
شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری وفرمانداری مراجعه ومطالبه خود را پیگیری کردندوبه نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان ورفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود