Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:39:21 GMT

دام های نژاد عربی که به مقصد نرسیدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۲۶۳۵

دام های نژاد عربی که به مقصد نرسیدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مهدی ریاضی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: در اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در محور جاده اراک - قم از یک دستگاه تریلر اسکانیا تعداد ۲۰۰ رأس دام زنده (گوسفند) به ظن قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که راننده تریلر قصد جابجایی احشام از مبدأ خوزستان به مقصد تهران را داشت افزود: پس از بررسی مشخص شد دام غیرمجاز از نژاد عربی بوده و پرونده تخلف برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: با تشکیل پرونده، شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم با توجه به  رعایت نشدن حمل و نقل و جابجایی دام زنده بر اساس شیوه نامه و ضوابط اختصاصی مصوبه هیئت وزیران و همچنین اظهارات متهم مبنی بر مالکیت احشام قاچاق کشف شده و  ارائه نشدن مجوز حمل دام از سازمان دامپزشکی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، تخلف محرز شد.

او گفت: پس از رسیدگی، متهمان علاوه بر ضبط دام قاچاق به نفع دولت، به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق دام مبارزه با قاچاق تعزیرات حکومتی قم تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل

 روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان ۲۱ هزار و ۴۵۰ میلیون لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زابل بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت سوخت خودرو و سوخت گیری غیر مجاز آن اتهام انتسابی را محرز و مختلف را پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد