Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@01:19:45 GMT

کشف 84 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مراغه

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۲۷۸۰

کشف 84 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مراغه

مدیر توزیع برق مراغه از کشف ۸۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در یک واحد تولیدی این شهرستان خبرداد.

به گزارش جماران، محمدعلی معتمدی افزود: این واحد تولیدی از تعرفه غیرمجاز برق برای استخراج ارز الکترونیکی در طول شبانه روز استفاده می کرد که توسط کارشناسان توزیع برق این شهرستان شناسایی شد.

وی ادامه داد: با حضور ماموران انتظامی و با حکم قضائی، دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال از محل این واحد تولیدی جمع آوری و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: متاسفانه برای استفاده این دستگاه ها از برق صنعتی این واحد تولیدی استفاده می شد، که این امر برخلاف قوانین و تخلف محسوب شده و با صاحبان آن و واحد تولیدی برخورد قانونی شد.

معتمدی با تاکید بر لزوم نظارت بر استفاده مناسب از تعرفه های برق در مناطق مختلف گفت: هرگونه استفاده از برق در مصارف تعریف نشده و غیرقانونی، تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود: استفاده از ماینرها در مناطق مسکونی که به صورت غیرقانونی و غیرمجاز بوده، موجب افت ولتاژ در این مناطق شده و از این رو، تخلفی آشکار و قابل پیگرد است.

وی اضافه کرد: کارشناسان برق این شهرستان به صورت مستمر از تمامی واحدهای تولیدی و مسکونی بازدید کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، ضمن برخورد، متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی می کنند.

اخبار مرتبط توقیف 10 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مراغه کشف یکی از بزرگترین مزارع استخراج ارز دیجیتال کشور بیت کوین بازها یک روزه ۱۳ میلیارد دلار ثروتمندتر شدند‍! قیمت انواع ارز دیجیتال در بازار/ 3 فروردین 99 سرانجام بیت کوین در سال 2020

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا بیت کوین ارز دیجیتال کشف دستگاه ارز دیجیتال کشف ماینر سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استخراج ارز دیجیتال واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر