Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:49:06 GMT

خوداظهاری داوطلبان کرونایی آزمون سراسری ۹۹ آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۲۹۱۵

خوداظهاری داوطلبان کرونایی آزمون سراسری ۹۹ آغاز شد

فاطمه زرین آمیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: به منظور ارایه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس داوطلبانی که علایم بیماری آنها از تاریخ ۱۶ مردادماه به صورت قطعی تایید شده است باید از امروز چهارشنبه ۲۲ مردادماه تا فردا پنج شنبه ۲۳ مردادماه با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون سراسری) فرم خوداظهاری را تکمیل کنند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: بعد از تکمیل فرم خوداظهاری، گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا شامل تاییدیه بیمارستان، یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

زرین آمیزی هدف از این اقدام را جداسازی داوطلبان کرونایی از سایر کنکوری ها اعلام کرد و اظهار داشت: داوطلبانی که این فرم را تکمیل کنند بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های تعیین شده فقط در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار می شود.

وی تاکید کرد که پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، کنکور سراسری ۹۹ در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مردادماه و اول شهریورماه با رقابت یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۳۱ نفر برگزار می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور پروندهٔ خبری آزمون‌های سراسری در سایه کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور ویروس کرونا آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور آزمون سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمدی‌زاده بیان کرد: آزمون دبیری وزارت آموزش و پرورش امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت در ۵ حوزه انتخابیه در مرکز استان با حضور ۴ هزار و ۹۸۴ شرکت کننده برگزار شد.

وی با اشاره به این‌که افزون‌بر ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از داوطلبان بانوان و بقیه آقایان هستند، افزود: نتایج آزمون تا یک ماه دیگر بر روی سامانه مجموعه جهاد دانشگاهی بارگزاری می‌شود که در مجموع ۳۳۵ نفر از داوطلبان پذیرفته می‌شوند.

مدیر اجرایی برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در استان بوشهر یادآور شد: این آزمون برای رشته‌های تربیت بدنی، مشاوره و سبک زندگی است و نام‌نویسی برای شرکت در این آزمون از بهمن ۱۴۰۲ آغاز شده بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد