Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر ذوالفقار امیرشاهی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: خبرنگاران در پیچیده ترین عملیات سیاسی و اقتصادی دست و پا زده و مافیای بین ارکان قدرت و ثروت وجود دارد که جلوی کار آنها را می گیرد.

وی افزود: اگر خبرنگار نتواند بدون دغدغه مسائل را بیان کند کشور دچار عقب ماندگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرشاهی تصریح کرد: خبرنگاری عرصه رقابت تجارت و اقتصاد نیست بلکه عرصه رقابت حقیقت جوی است که اکثراً حقیقت قربانی مصلحت ها می شود.

وی بیان کرد: کوچک شده وزارت خارجه در استان ها مستقر بوده و نیازهای شهروندان را برطرف می‌کند.

امیرشاهی اضافه کرد: حدود ۳۳ هزار افغانی ۹ هزار قزاق، ۵۰۰ الی هزار گرجی، آذری و عراقی با انگیزه‌های اقامت، کار، تحصیل و غیره در گلستان زندگی می‌کنند.

وی گفت: مسائل اقامت و ویزا و تمدید پروانه کار، تحصیل و غیره آنها نیاز به ساماندهی دارد که این نمایندگی این کار را انجام می دهد.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان با بیان این‌که در امورات مختلف مانند اقامت، طلاق، ازدواج و غیره مردم به ما مراجعه می‌کنند، افزود: دانشجویان گلستانی هم مراجعه‌کننده ما بوده تا با ترجمه مدرک خود در برخی از کشورها مانند لهستان، مجارستان، روسیه و غیره تحصیل کنند.

امیرشاهی تصریح کرد: تایید مدارک اسناد تجار، گواهی های تخصصی صادرات واردات و غیره عبور کالاها از مرز به ما مرتبط است.

وی بیان کرد: ده‌ها هزار گلستانی در کشورهای مانند قطر، امارات، ترکمنستان، ترکیه عراق و غیره زندانی بوده و دلیل عمده آن هم این است که با قوانین و مقررات کشورهای دیگر آشنا نیستند.

امیرشاهی گفت: عمده تخلفات این افراد قاچاق مواد مخدر است که دستگیر شده و در آنجا با قوانین خود کشور محاکمه می شوند و البته رایزنی های ما برای آزادی آنها ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مرز اینچه‌برون به دلیل کرونا بسته بوده و کشور ترکمنستان از پذیرش موادغذایی و خوراکی خودداری می‌کند ولی از طریق مرزهای ریلی مراودات جریان دارد و ۱۱ شهریورماه گذرگاه جاده ای باز خواهد شد.

کد خبر 4996988

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان وزارت امور خارجه ایران اتباع افغانستانی ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم آمار کرونا ماه محرم گرگان محرم 99 شهرکرد کمک مومنانه قزوین بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پخت پیراشکی سیب زمینی و سبزیجات به سبک زوج غارنشین افغان (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت یک غذای محلی با مرغ و سیب زمینی توسط یک خانواده غارنشین افغان (فیلم) پخت نان ساجی و دمپخت مرغ توسط یک زوج مسن غارنشین افغان (فیلم) پخت نان و کباب تابه‌ای با گوشت بره و گاو به سبک غارنشین افغان (فیلم)

دیگر خبرها

  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۳۰ درصد آبگیری شد
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • نحوه پخت پیراشکی سیب زمینی و سبزیجات به سبک زوج غارنشین افغان (فیلم)
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • پارلمان انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد