Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:22:19 GMT

سردار اشتری: نظارت بر فرودگاهها سختگیرانه تر می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۳۰۹۵

سردار اشتری: نظارت بر فرودگاهها سختگیرانه تر می شود

فرمانده نیروی انتظامی از سختگیرانه تر شدن نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در فرودگاهها خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در دیداربا سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور یکی از محورهای مهم ایجاد امنیت در فرودگاهها و فراهم شدن آسایش و آرامش حاکم بر فرودگاهها را مرهون حضور این نیروها دانست و اظهار کرد: از آنجایی که کنترل مرزهای هوایی کشور نیازمند نیروهای همیشه بیدار، سخت کوش و مردمی است این نیروها چه در گذشته و چه در آینده متضمن سفرهای آرام و بهمراه امنیت مورد انتظار مسافران هوایی هستند و از این جهت که همواره عرصه را برای هرگونه تخلفی برای متخلفان تنگ کرده اند قابل تقدیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جدیت نیروی انتظامی در رعایت پروتکل های بهداشتی بخصوص جلوگیری کردن از ورود افراد بدون ماسک در فرودگاهها را حاصل حس مسئولیت پذیری و انسان دوستی نیروی انتظامی به جهت دفاع از سلامت و عزم آنها در مهار شیوع کرونا دانست.

سردار اشتری نیز در این دیدار ضمن تبریک به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و قبول این مسئولیت ابراز امیدواری کرد نیروی انتظامی مستقر در فرودگاهها بتوانند با هماهنگی سایر فعالان صنعت حمل و نقل هوایی آنطور که بایسته است رضایت مردم عزیز راه فراهم کنند و با هرچه سختگیرانه تر شدن دستورالعمل های بهداشتی در فرودگاهها کمک به چرخه اقتصادی کشور و حفظ سلامت مسافران بخش هوایی را محقق کنیم.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۲|افت ۱۲۰ دلاری قیمت فلز زرد در یک روز ۲ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۲|کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد ۳ خبر خوش برای متقاضیان وام خرید مسکن ۴ دستور وزیر راه برای حذف ۱۲۰۰۰ متقاضی واجد شرایط طرح ملی مسکن ۵ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۲۲| پیش بینی آخر هفته بارانی در نیمه شمالی/ دما در ۵ استان ۸ درجه کاهش می یابد ۶ گزینه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت کیست؟ ۷ سقوط قیمت طلا پس از ناکامی در ثبت رکورد جدید ۸ ۴ راه‌حل پیشنهادی همتی به دولت برای تأمین مالی سالم مهمترین اخبار اقتصادی ۴ راه‌حل پیشنهادی همتی به دولت برای تأمین مالی سالم گزینه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت کیست؟ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۲|افت ۱۲۰ دلاری قیمت فلز زرد در یک روز اصلاح آیین نامه اجرایی مولدسازی یا فروش اموال غیر منقول دستگاههای اجرایی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست مصاحبه|کاظمی قمی : شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند گزینه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت کیست؟ آیا عربستان از پرونده لبنان کنار گذاشته می‌شود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود

ایسنا/قم اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار می‌شود.

مردم قم در حمایت از نیروی انتظامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اجتماع خواهند کرد.

این تجمع امروز پنجشنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در صحن امام رضا(ع) حرم کریمه اهل بیت با حضور اقشار مختلف مردم قم به ویژه بانوان برپا خواهد شد.

سردار رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در این اجتماع حضور خواهد داشت و به ایراد سخن می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان