Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان‌وبلوچستان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با آغاز سال تحصیلی جدید، ۱۰۵۰ کلاس درس در استان به بهره‌برداری می‌رسد تا دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان از فضای آموزشی استاندارد بهره‌مند شوند.

به گزارش ایسنا رضا سرحدی‌نیا، افزود: در سال‌های اخیر میزان اعتبارات مصوب پروژه‌های مشارکتی رشد بسیار خوبی داشته به طوری که از ۲۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ به بیش ‌از ۳۰۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ادامه داد: همچنین میزان مشارکت خیران در سال ۹۰ در مدرسه‌سازی در این استان ۲۶ میلیارد ریال بوده که رتبه ۲۸ کشور را داشتیم، اما این عدد در حال حاضر به بیش از ۹۵۰ میلیارد ریال و رتبه سوم کشوری رسیده است.

سرحدی‌نیا با اشاره به رویکرد مشارکت خیران مدرسه‌ساز و این نهاد برای ساخت مدارس، بیان کرد: هر خیری که برای ساخت مدرسه قدم بردارد، سازمان نوسازی و تجهیز مدارس با وی مشارکت می‌کند.

وی گفت: سال گذشته اتفاق خوب دیگری که در استان رقم خورده این بود که تمامی مدارس نیمه دولتی تعیین تکلیف شده و به جز تعداد معدودی که در مرحله مناقصه بوده، بقیه فعال، تکمیل و یا در حال تکمیل است. همچنین سال گذشته اتفاق بسیار خوبی در حوزه استانداردسازی سیستم‌های گرمایش و سرمایش مدارس رخ داده و آن رشد بی‌سابقه اعتبارات این طرح بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار کرد: این استان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل، همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه‌سازی، به ۵۰۰۰ کلاس درس جدید نیاز دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی مدارس سيستان و بلوچستان کلاس درس مدارس استانی اجتماعی تجهیز مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فتحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیران از اصلی‌ترین بازوهای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: در سال گذشته خیران ۹۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پراخت کردند.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ بیش از نیمی از تعهد خیران در سال گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که تعداد خیران مدرسه ساز استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ نفر است که در کنار ۱۰۰ نفر پرسنل اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره برداری از ۴۵۰ طرح آموزشی و پرورشی را در دستور کار دارند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سهم بسیار خیران در ساخت مدارس استان اصفهان افزود: می‌توان گفت ۸۰ درصد از مدارس استان اصفهان به صورت مشارکت صد در صدی خیران ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نیز ابراز کرد: ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بسیاری از این طرح‌ها در پروژه‌های مسکن مهر و مناطق پر جمعیت ساخته خواهد شد.

کد خبر 6098034

دیگر خبرها

  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان