Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت: قاچاقچیان موادمخدر با ترکیب موادافیونی با یکدیگر و موادی همچون "مرگ موش" با "ماری جوانا"، قدرت تخریبی آنها را بسیار بالاتر می‌برند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ پنجمین مرحله از طرح "ظفر" به منظور مبارزه با قاچاقچیان عمده، خُرده‌فروشان و معتادان متجاهر توسط پلیس مبارزه با موامخدر تهران بزرگ اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف مخدری به نام "کمیکال" نیز که مصرف آن بسیار آسیب‌زا است، از جمله دستاوردهای پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در طرح مذکور بود.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند؛ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ درباره این نوع از ماده‌مخدر گفت: این ماده‌مخدر از نوع مخدر "ماری جوانا" است اما در فرآیندی پیچیدی ضمن ترکیب با مواد شیمیایی، تبدیل به اسپری می‌شود؛ اسپری نیز روی مواد توهم‌زا پاشیده شده و قدرت تخریبی آن بیش از 100 برابر می‌شود.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان موادمخدر با ترکیب موادافیونی با یکدیگر و موادی همچون "مرگ موش" با "ماری جوانا"، قدرت تخریبی آنها را بسیار بالاتر می‌برند.

این مقام انتظامی متذکر شد: شاهد افزایش کشفیات موادمخدر صنعتی هستیم و این موضوع نگران‌کننده است.

جاسازی ماهرانه مخدر "شیشه" در کفش و تابلو + تصاویرتهران| بازداشت بیش از 1400 خرده‌فروش موادمخدر در 10 روز اخیر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر بیشتر بخوانید... جاسازی ماهرانه مخدر "شیشه" در کفش و تابلو + تصاویر گلایه رئیس پلیس تهران از عدم پذیرش معتادان متجاهر در مراکز بازپروری/بیش از ۱۰ هزار معتاد رها هستند تهران| بازداشت بیش از ۱۴۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در ۱۰ روز اخیر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جاسازی ماهرانه مخدر "شیشه" در کفش و تابلو + تصاویر گلایه رئیس پلیس تهران از عدم پذیرش معتادان متجاهر در مراکز بازپروری/بیش از ۱۰ هزار معتاد رها هستند تهران| بازداشت بیش از ۱۴۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در ۱۰ روز اخیر واژه های کاربردی مرتبط عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ سوءقصد به یک بازپرس ویژه قتل تهران ۲ مظنونان "حادثه پارک لاله" بازداشت شدند ۳ "بحران‌ اطلاع‌رسانی" در داستان هزار و یک شب "تعویق تا برگزاری کنکور" ۴ تعویق تاریخ برگزاری کنکور منتفی شد ۵ بازی با روان کنکوری‌ها در شب امتحان ۶ فقط یک دهه از فرصت ازدواج و فرزندآوری "دهه‌شصتی‌ها" باقی است! ۷ دردسر جدید مردم؛ صف‌های طولانی برای گرفتن مهریه + تصاویر ۸ شهردار تهران: به جلسات هیئت دولت دعوت نمی‌شوم! مهمترین اخبار اجتماعی فقط یک دهه از فرصت ازدواج و فرزندآوری "دهه‌شصتی‌ها" باقی است! مهاجرت نخبگان از بریتانیا به دیگر کشورهای اروپایی ۳۰ درصد افزایش یافته است وزیر بهداشت روسیه "ناایمن" دانستن واکسن کرونای روسی را بی‌‌اساس خواند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد مصاحبه|کاظمی قمی : شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند آیت‌الله جنتی: مراسم عزاداری امام حسین(ع) با رعایت کامل مسائل بهداشتی برگزار شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد قدرت تخریبی ماری جوانا مواد مخدر رئیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگه داری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و درعملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و ۲ عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکبل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6087888

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه