Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون کوهنوردی را به برنامه‌ریزی ویژه برای موفقیت در صخره‌نوردی و همچنین توسعه گردشگری ورزشی دعوت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی که در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد از این فدراسیون به‌عنوان فدراسیونی که در ابعاد قهرمانی و همگانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، نام برد و اظهار داشت: کوهنوردی در ایران از دیرباز به دلیل برخورداری کشورمان از کوه‌ها، ارتفاعات و قلل مورد توجه بوده است و در اشعار و تاریخ ایران نیز کوه‌ها جایگاه خاصی دارند به طوری که در اشعار فردوسی نبردهای رستم در دماوند اشاره شده است، به همین دلیل کوهنوردی برای ایرانیان موضوعی است که سابقه تاریخی دارد و از قهرمانان و علاقه‌مندان زیادی در سراسر کشور بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه وررش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت وررش و جوانان بحث گردشگری ورزشی در قالب برنامه‌ریزی‌های فدراسیون کوهنوردی را به دلیل برخورداری تهران و دیگر نقاط ایران که دسترسی به کوه‌ها از لحاظ زمانی میسر است مورد توجه قرار داد و گفت: به دلیل موقعیت خوب جغرافیای ایران و فاصله نزدیک ارتفاعات و کوه‌ها به شهرهای ایران، زمینه خوبی برای جذب گردشگر و توریست خارجی وجود دارد که مَی‌تواند موجب رونق اقتصادی را هم در این فدراسیون به ارمغان آورد که در این زمینه فدراسیون کوهنوردی می‌تواند با توجه به ارتباطات خوب با فدراسیون‌های کشورهای دیگر، اتفاقات خوبی را رقم بزند.

بانوی کوهنورد مشهدی در اشترانکوه جان خود را از دست داد

علی‌نژاد در ادامه، صخره‌نوردی را به‌عنوان یک رشته مدال‌آور این فدراسیون مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: از زمانی که فدراسیون کوهنوردی در رشته صخره‌نوردی در بازی‌های آسیایی 2018 مدال ارزشمندی به دست آورد، اتفاق بسیار مبارکی رخ داد و این فدراسیون با توجه به اینکه به سبد مدال‌آوری ایران اضافه شد، در حوزه قهرمانی برای وزارت ورزش و جوانان اهمیت زیادی دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بودجه فدراسیون‌ها براساس عملکرد سال گذشته به آنها تعلق می‌گیرد که بودجه سال 1399 فدراسیون کوهنوردی افزایش یافته است.

علی‌نژاد از مدیریت رضا زارعی در فدراسیون کوهنوردی با توجه به درخشش صخره نوردی در جاکارتا به نیکی نام برد و ابراز امیدواری کرد که این فدراسیون با اولویت حفظ قهرمان‌ها، کشف و پرورش استعدادها و حمایت از قهرمانان همچنان افتخارآفرینی کند.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط صخره نوردی فدراسیون کوهنوردی کوهنوردی مهدی علی‌نژاد بیشتر بخوانید... صعود گروه کوهنوردی انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران به قله دماوند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... صعود گروه کوهنوردی انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران به قله دماوند واژه های کاربردی مرتبط صخره نوردی فدراسیون کوهنوردی کوهنوردی مهدی علی‌نژاد پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدی شدن انتقال مجید حسینی به سری A ۲ سخنگوی سپاهان: چگونه در ۱۰ روز دو پنالتی اشتباه برای استقلال می‌گیرند؟/ عملکرد فنی تیم در نیم فصل دوم قابل قبول نیست ۳ حضور امید ابراهیمی در تمرینات سایپا ۴ احتمال شکایت استقلالی‌ها از باشگاه پرسپولیس و پیروانی ۵ قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور ۶ حق‌وردی: توان شکست دادن استقلال را داریم/ امیدوارم در لیگ برتر بمانیم ۷ درخواست گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس برای حفظ ترابی ۸ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان مهمترین اخبار ورزشی تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای برگزاری متمرکز بازی‌ها/ مینی تورنمنت‌ها از راه می‌رسند؟ نصرتی: پرسپولیس با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف استقلال می‌رود/ دوست دارم فینالی تمام قرمز ببینم درخواست گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس برای حفظ ترابی احتمال شکایت استقلالی‌ها از باشگاه پرسپولیس و پیروانی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد مصاحبه|کاظمی قمی: شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند آیت‌الله جنتی: مراسم عزاداری امام حسین(ع) با رعایت کامل مسائل بهداشتی برگزار شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صخره نوردی فدراسیون کوهنوردی کوهنوردی مهدی علی نژاد صخره نوردی کوهنوردی مهدی علی نژاد فدراسیون کوهنوردی ورزش و جوانان صخره نوردی علی نژاد کوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود

شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: با نهایت تاسف درگذشت مرحوم استاد مسعود اسکویی را به خانواده و همکاران ایشان در سازمان صداوسیما تسلیت می‌گویم و من به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان در این مراسم شرکت کردم. ایشان با صدای گرمشان در مسائل ورزشی صاحب نظر و برجسته بودند.

او در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به تاج رئیس فدراسیون فوتبال  خواستار رسیدگی و بررسی این مسئله شدند و به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور ویژه‌ای دادند تا حصول نتیجه این مسئله را پیگیری کنیم. امروز با تاج صحبتی داشتم تا جلسه در هفته جاری با کمیته انضباطی و اخلاق داشته باشیم.

اسبقیان گفت: مدیران ورزشی باشگاه‌ها باید دغدغه‌های فرهنگی داشته باشند چراکه انقلاب و نظام ما فرهنگی هستند و ما قطعا به صورت جدی این مسئله را دنبال خواهیم کرد و کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود و تصمیات خوبی در این خصوص خواهیم گرفت.

او در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال  به استقلال خلیج فارس گفت: تاکنون نامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: به صورت جدی موضوع بازسازی ورزشگاه آزادی از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی دنبال می‌شود و در اوایل فروردین جلساتی در خصوص رفع حل مشکلات  و موانع بازسازی این ورزشگاه برگزار شد و با بودجه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی که از دولت به بازسازی ورزشگاه آزادی تخصیص داده شد ان شاالله تلاش می‌کنیم نواقص ورزشگاه را برطرف کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • صلیب سرخ: در شیوه کمک رسانی به افغانستان تغییر ایجاد شود
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است