Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@08:25:53 GMT

رهایی گروگان در شوشتر

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۳۹۰۶

رهایی گروگان در شوشتر

فرمانده انتظامی شوشتر از رهایی یک گروگان از چنگال آدم‌ربایان خبر داد و گفت: متهم متواری که خود را در یک قدمی پلیس گرفتار می‌دید، سرانجام گروگان را رها کرد.

به گزارش جماران، سرهنگ بهروز حسنوند اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره آدم‌ربایی در ۲۴ تیرماه سال جاری در محور اهواز _ شوشتر با توجه به حساسیت موضوع، دستورات لازم به پلیس آگاهی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شوشتر با همکاری پلیس آگاهی خوزستان، هویت یکی از آدم‌ربایان را در استان همجوار شناسایی و با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

حسنوند ادامه داد: متهم پس از انتقال به شهرستان شوشتر در بازجویی‌های انجام شده به همدستی شخص دیگر با انگیزه اختلافات مالی به آدم‌ربایی اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با کار تخصصی هویت همدست آدم‌ربا را شناسایی کردند، گفت: متهم متواری که خود را در یک قدمی پلیس گرفتار می‌دید، سرانجام گروگان را رها کرد.

فرمانده انتظامی شوشتر خاطرنشان‌کرد: تلاش جهت دستگیری سایر متهمان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار مرتبط دختر جوان خواستگار سابقش را با کمک نامزدش دزدید! ماجرای قتل نانوای ثروتمند 76 ساله در تهران انهدام باند آدم ربایی در سرپل ذهاب ماجرای آدم ربایی و سرقت از خواستگار سابق در بزرگراه همت دستگیری آدم ربایان در شهرستان گناوه

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا آدم ربایی رهایی گروگان آزادی گروگان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پلیس آگاهی آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا