Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به مسئولان اجرایی فدراسیون پیشنهاد دادم نامه‌ای به فیفا بزنند و اعلام کنند انتخابات فدراسیون را برگزار می‌کنیم.

علی کفاشیان  درباره آخرین وضعیت اساسنامه فدراسیون فوتبال و اینکه آیا فیفا این اساسنامه را تایید کرده است؟ گفت: در جریان کامل وضعیت اساسنامه نیستم و بهتر است در این مورد از اعضای اجرایی فدراسیون سئوال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده به مسئولان فدراسیون پیشنهاد دادم به فیفا نامه ای برای برگزاری انتخابات بزنند. اگر فیفا موافقت کرد که این اتفاق رخ خواهد داد و اگر نظری هم داشته باشد، اعلام می کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که چطور بدون تایید اساسنامه، برگزاری انتخابات ممکن است؟ اظهار کرد: در نامه به فیفا می توان قید کرد انتخابات را بر اساس اساسنامه ای که برای این نهاد ارسال کرده ایم، برگزار کنیم. اگر آنها تایید کنند که یعنی اساسنامه هم تایید شده است و مشکلی نیست.

کفاشیان در خصوص طولانی شدن روند تایید اساسنامه، یادآور شد: باید این موضوع را پیگیری کنیم.

«طبق پیشنهاد شما آیا امکان برگزاری انتخابات بدون برگزاری مجمع عمومی وجود دارد؟» کفاشیان در پاسخ به این سئوال گفت: خیر؛ باید ابتدا مجمع برگزار شود ولی این مجمع با شرایط فعلی می تواند مجازی هم باشد!

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت هایش درباره اینکه گفته می شود ایران در پرونده شکایت مارک ویلموتس بازنده شده است، تصریح کرد: این خبر صحت ندارد و بعید می دانم چنین چیزی باشد.

کفاشیان در پاسخ به سئوالی مبنی بر نحوه تفاهم با کارلوس کی روش برای پرداخت پاداشی که در قراردادش برای کسب عنوان سومی در جام ملت های آسیا قید شده بود، گفت: در جریان نیستم ولی با او تفاهم کردیم! من با کی روش صحبت خاصی نداشتم و فقط گاهی مناسبت هایی را به هم تبریک می گوییم.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه‌ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید/ تائید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور