Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-روزنانه تایمز آو اسرائیل در گزارشی درباره پیشینه سیاسی کامالا هریس شریک انتخاباتی جو بایدن و معاون او در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت او از توافق هسته ای را مورد توجه قرار داد.

به نقل از روزنامه تایمز آو اسرائیل، جو بایدن کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا روز سه شنبه کامالا هریس سناتور کالیفرنیا را به عنوان شریک انتخاباتی و معاون خود در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری برگزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به نوشته این روزنامه رویکرد هریس در زمینه سیاست های آمریکا درباره رژیم صهیونیستی کمابیش بازتاب تفکر اصلی حزب دموکرات در  ۱۰ سال گذشته در این باره است.
او از توافق هسته ای ایران حمایت کرده و سال پیش گفته بود در صورت پیروزی در انتخابات، به توافق هسته ای بازخواهد گشت. 

این نامزد دموکرات حامی راهکار حل اختلاف دو کشوری برای مسئله فلسطین و رژیم صهیونیستی بوده و به داشتن روابط قوی آمریکا با رژیم صهیونیستی از جمله تداوم کمک های نظامی آمریکا به این رژیم باور دارد.

هریس بر خلاف اعضای دیگر حزبش که بیشتر لیبرال هستند، با موضع همیشگی حزبش در قبال رژیم صهیونیستی مخالفتی نکرده و خواستار تغییراتی بنیادین در شکل این اتحاد نبوده است.

شریک جدید بایدن روابط نزدیکی با لابی صهیونیستی ایپک دارد و تاکنون دیدارهای متعدد محرمانه و غیرمحرمانه ای با مقامات این لابی صهیونیستی داشته است.
هریس همچنین ارتباطی شخصی با جامعه یهویان دارد. داگلاس امهاف همسر او یک وکیل یهودی است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا

سنای آمریکا با اکثریت آراء بسته حمایتی ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین، رژیم اسرائیل و تایوان را تصویب کرد تا برای تصویب نهایی به امضای جو بایدن برسد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، 4 روز پس از تصویب بسته حمایتی 95 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس نمایندگان این کشور، مجلس سنا نیز آن را تصویب کرد.

خبرگزاری رویترز نوشت که نمایندگان سنا، این لایحه را برای تأیید نهایی به جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا ارائه می‌کنند. جو بایدن پیش از این گفته بود که به بلافاصله پس از تصویب این بسته حمایتی، آن را امضا خواهد کرد.

از میان این 95 میلیارد دلار، بیش از 60 میلیارد دلار سهم اوکراین خواهد بود و حدود 26 میلیارد دلار نیز به رژیم اسرائیل اختصاص می‌یابد؛ 8 میلیارد دلار نیز به تایوان می‌رسد.

گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراینواکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌هاپس از تصویب این بسته حمایتی، جو بایدن نیز در بیانیه‌ای گفت که  امروز آن را امضا خواهد کرد تا به سرعت وارد روند اجرایی شود.

چهار روز پیش قانون‌گذاران مجلس نمایندگان آمریکا سرانجام پس از ماه‌ها انتظار با غلبه بر جمهوری‌خواهان سرسخت مخالف، یک بسته قانونی کمک 95 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین، اسرائیل و تایوان را در جریان یک رأی‌گیری گسترده دوحزبی ارائه کردند.

پس از اینکه کاخ سفید بودجه پیشنهادی خود را برای سال مالی 2025 منتشر کرد، دولت جو بایدن از کنگره خواست درخواست کمک 61.4 میلیارد دلاری به اوکراین را تأیید کند.

اما جنبش حماس نیز در واکنش به تصویب کمک 26.38 میلیارد دلاری مجلس نمایندگان برای رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای گفت: «این اقدام آمریکا تأییدی بر همدستی و مشارکت رسمی واشنگتن در جنگ نسل‌کشی است که ارتش اشغالگر و فاشیست صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه به‌راه انداخته است».

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا