Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امتداد - روابط عمومی بانک توسعه تعاون در خصوص نحوه واگذاری و فروش سهام عدالت در شعب این بانک جهت آگاهی عمومی و پاسخگویی به سؤالات و ابهامات مشتریان گرامی، ضمن شفاف‌سازی هر چه بیشتر، سازوکار اجرایی این امر را تشریح نمود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بر این اساس لازم به ذکر است که عموم متقاضیان فروش سهام که از طریق سایت سازمان خصوصی‌سازی روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، در هر زمان می‌توانند به‌صورت حضوری و غیرحضوری به ترتیب از طریق شعب سراسر کشور و درگاه بانک توسعه تعاون نسبت به فروش سهام عدالت خود بر اساس حدنصاب اعلامی از سوی دولت، اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در خصوص نحوه فروش و زمان واریز مبلغ فروش سهام عدالت، اعلام می‌نماید که پس از درخواست فروش سهام توسط مشتری در سامانه موجود بر روی درگاه بانک توسعه تعاون، این درخواست‌ها به شرکت کارگزاری مرکزی اوراق بهادار ارسال می‌گردد، این شرکت نیز پس از بررسی درخواست‌ها متناسب با فروش هر سهم، آن را به شرکت کارگزاری به‌عنوان سبد گردان فرآیند فروش ارسال می‌کند که فروش و دریافت مبالغ سهام توسط کارگزاری صورت می‌گیرد که البته با توجه به شرایط بازار ممکن است زمان‌بر باشد.

پس از فروش هر قسمت از سهام، وجه حاصل از آن بعد از ۳ روز کاری و پس از طی مراحل لازم، به شماره شبای ثبت‌شده در سامانه سهام عدالت به نام سرمایه‌گذار واریز می‌گردد.

علاوه بر این، لازم به توضیح است که سامانه سهام عدالت در اختیار سازمان خصوصی‌سازی بوده و بانکها نقشی در زمان و نحوه به‌روزرسانی آن ندارند.

از سوی دیگر یادآوری می‌گردد صرفاً سهامدارانی که روش مستقیم را برای مدیریت و مالکیت سهام عدالت انتخاب کرده‌اند امکان فروش سهام در سامانه مذکور را دارند (سهامدارانی که قبلاً روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، در حال حاضر می‌توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت و انتخاب روش مستقیم در نوبت ارائه درخواست فروش سهم قرار گیرند).

بنابراین در صورت عدم امکان فروش سهام در صورت رعایت پیش‌شرط انتخاب روش مستقیم در سامانه سهام عدالت، ممکن است مغایرت در ثبت اطلاعات هویتی و یا ثبت شماره شبای سهامداران وجود داشته باشد که به‌زودی با فراهم شدن روشی برای اصلاح مشخصات هوشمند، ویرایش اطلاعات نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل

امتداد - مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون همگام با جامعه کار و تولید کشور، با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق نمودند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل، رهبری و شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین وزیر، روسای دستگاههای تابعه و مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون در مرقد مطهر امام‌خمینی(ره) برگزار شد.

آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور در اولین روز از هفته کارگر سال ۱۴۰۳ با شعار «کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا» با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جامعه کارگری، کارفرمایی، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و کارکنان این وزارتخانه در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد. محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره، نعمت اله رضایی و حمید رضا البرزی اعضای هیات مدیره، معاونین مدیر عامل و مدیران و کارکنان بانک در این برنامه حضور یافتند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز تجدید میثاق کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • چه چیزی باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود؟
  • رئیسی کیا: عدم نظارت دولت باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود