Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:12:16 GMT

جدید ترین موتور سه چرخ دنیا را بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۴۵۳۵

جدید ترین موتور سه چرخ دنیا را بشناسید

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یاماها Tricity ۳۰۰ یک موتور سیکلت  سه چرخه است که از یک موتور سیلند تشکیل شده است و از  خنک کننده مایع و یورو ۴ استفاده می‌ کند. این موتور سیکلت ۲۹۲ سی سی تک سیلندر و ۲۷.۶ اسب بخار قدرت در ۷، ۲۵۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور در ۵۷۵۰ دور در دقیقه تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موتور سیکلت امکانات زیادی از جمله گیربکس CVT اتوماتیک با درایو نهایی کمربند، دیسک‌های دوتایی ۲۶۷ میلی متر با کالیپر‌های پیستونی تک پیست نیسان، دیسک ۲۶۷ میلی متر در عقب با کالیپر تک پیستون، ABS و سیستم ترمز ترکیبی، کنترل کشش، چنگال‌هایی با ۱۰۰ میلی متر سفر، شوک عقب دوتایی با سفر ۸۴ میلی متر، قلاب کیف، خط ال سی دی، روشنایی LED، شروع بدون کلید، پایه ایستاده و ترمز دستی دارد.

چرخ‌های جلو این موتور مانند Trishi ۱۲۵ از طراحی Ackerman استفاده می‌کنند که در هنگام حرکت می توان به حالت خم در آمد، اما برخلاف موتورسیکلت های دیگر Yamaha بر چابکی با Tretic تأکید کرده است.

هر چرخ جلو به چنگال مخصوص خود متصل می‌شود و یک پایه آن دارای سیستم تعلیق و سایر پایه است. در انگلستان مشخصه اصلی این است که چرخ‌های جلو از یکدیگر ۴۷۰ میلی متر فاصله دارند.

از مزایای چرخ جلو اضافی می‌توان به ترمز بهبود یافته، کشش در گوشه‌ها و همچنین قابلیت کنترل چاله‌ها اشاره کرد. حتی در حالت قائم در چراغ‌ها قفل خواهد شد، بنابراین نیازی به قرار دادن پایتان نیست؛ در هنگام فعال شدن دریچه گاز از کار می‌افتد.

سیستم ترمز متحد به شما امکان می‌دهد نیروی ترمز متعادل را در جلو و عقب با استفاده از ورودی هر دو اهرم اعمال کنید و به جلوگیری از قفل شدن چرخ‌ها کمک می‌کند. اعمال تنها ترمز جلو فقط دیسک‌های جلو را فعال می‌کند و عقب هر سه را فعال می‌کند.

فضای زیر ذخیره سازی برای دو کلاه ایمنی کامل کافی است و شامل روشنایی LED نیز می‌شود، بعلاوه یک کابین سوراخ با یک سوکت ۱۲ ولت برای شارژ تلفن شما وجود دارد. چرخ‌های جلوی ۹ اینچی ۱۴ اینچی لاستیک‌های Bridgestone Battlax SC ۱۲۰/۷۰ و عقب آن ۱۴۰/۷۰ است.

لوازم جانبی شامل صفحه نمایش ورزشی دودی، صفحه نمایش بلند، جعبه بالای ۳۹ لیتری، دستگیره گرم، محافظ نگهدارنده، صندلی آلومینیومی، صندلی راحتی، صدا خفه کن ورزشی و صندلی پشتی میلیاردی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی موتورسیکلت بررسی موتورسیکلت بازار موتورسیکلت میلی متر چرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزان بارندگی‌های لرستان تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز دوشنبه در قالب سامانه بارشی اخیر، اظهار داشت: میزان این بارش‌ها در خرم‌آباد چهار میلی‌متر، بروجرد ۹.۹ میلی‌متر، کوهدشت چهار میلی‌متر، پلدختر ۲.۴ میلی‌متر، دورود ۲.۱ میلی‌متر و الشتر ۱۷.۵ میلی‌متر بوده است.

وی میزان بارش‌ها در نورآباد را ۱۳.۴ میلی‌متر، رومشکان ۱۲.۴ میلی‌متر، چگنی ۳.۸ میلی‌متر، «ایمان آباد» ۱.۳ میلی‌متر، «سیلاخور» چهار میلی‌متر، «ریمله» ۱۲.۵ میلی‌متر و «شول آباد» ۳.۸ میلی‌متر اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی لرستان میانگین بارش‌ها تا این لحظه در استان را ۵.۷ میلی‌متر عنوان کرد.

کد خبر 6098092

دیگر خبرها

  • بهترین فن کویل‌های بازار را بشناسید
  • خودروی مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • خودرو مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • معجزه آب سیب زمینی ؛ فواید و خواص آب سیب زمینی را بشناسید
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • ناو موشکی سپاه را بیشتر بشناسید/ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است