Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کارت ورود به جلسه آزمون تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی مرحله اول از بعدازظهر سه شنبه، ۲۱ مرداد از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و تا پایان امروز ادامه دارد.

افرادی که در یکی از رشته های علوم آزمایشگاهی بالینی (ایمنی شناسی پزشکی، انگل شناسی پزشکی، باکتری شناسی پزشکی، بیوشیمی بالینی، ژنتیک پزشکی، میکروب شناسی پزشکی، قارچ شناسی پزشکی، ویروس شناسی پزشکی و هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون) دارای دکتری تخصصی (Ph.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

D) یا تخصص هستند  امکان شرکت در این دوره را داشته اند.

همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه) برای شرکت در آزمون الزامی است.

آزمون رأس ساعت ۹ صبح فردا پنجشنبه، ۲۳ مرداد ۹۹  و به روش الکترونیک (رایانه ای) برگزار خواهد شد.

محل برگزاری آزمون ساختمان مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی تهران، خیابان آزادی، بین خیابان اسکندری و خیابان دکتر قریب، روبروی پارک اوستا است.

با توجه به برگزاری الکترونیکی آزمون، حضور داوطلبان یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری الزامی است. داوطلبان باید علاوه بر دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری سلامت هم اقدام کنند.

به تعداد دو برابر ظرفیت پذیرش (که متعاقباً اعلام خواهد شد)، افراد مجاز در این مرحله به آزمون مرحله دوم (مصاحبه) دعوت خواهند شد.

نحوه پذیرش دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی

پذیرش در دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه (به ترتیب با سهم ۶۰ و ۴۰ درصد) انجام خواهد شد. آزمون کتبی از مباحث تشخیص آزمایشگاهی بالینی کتب مرجع هر یک از رشته های تخصصی فوق در حد بخشهای مربوط از کتاب: Henry’s Clinical Diagnosis and Management By Laboratory Methods است که توسط هیأت های ممتحنه رشته های اعلام شده و به صورت سؤالات چند گزینه ای برگزار می شود.

همچنین چنانچه در طول برگزاری آزمون الکترونیک مشکلی ایجاد شود امکان برگزاری آزمون به صورت کاغذی فراهم خواهد بود. آزمون مصاحبه مبتنی بر سوابق شغلی و علمی داوطلبان انجام خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی شناسی پزشکی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارتقای کیفیت و بهبود عملکرد آموزشی مدارس استعدادهای درخشان، ارائه بازخوردهای مؤثر و مناسب به ادارات کل آموزش و پرورش استان­‌ها، مدارس و دانش­‌آموزان در خصوص میزان تحقق اهداف یادگیری و ارزیابی عملکرد و میزان اثر بخشی آموزش‌ در مدارس سمپاد از اهداف مهم این آزمون است.  

در سال تحصیلی جاری، مرحله اول پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم  در سوم بهمن‌ ۱۴۰۲و پایه‌های دهم و یازدهم نیز چهارم بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد.

پس از انجام فرآیند پایش عملکرد یادگیری، نتایج در اولین فرصت از طریق سامانه https://payesh.sampad.gov.ir  اعلام شده و کارنامه، کلید تصحیح، پاسخ‌نامه تشریحی در وبگاه مربوط برای هر دانش‌آموز قابل مشاهده است.

مرحله دوم پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان طبق برنامه دوره اول متوسطه (پایه‌های هفتم، هشتم ونهم) روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار و دوره دوم متوسطه (پایه های دهم ویازدهم شاخه‌های نظری و مهارتی) روز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد