Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@13:22:44 GMT

اینوتکس ۲۰۲۰ با اجرای یک ربات آغاز به‌کار کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۴۷۸۸

اینوتکس ۲۰۲۰ با اجرای یک ربات آغاز به‌کار کرد

‍‍‍‍‍‍

نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) با اجرای یک ربات به نام آرش آغاز به کار کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2020 از امروز 22 مرداد ماه کار خود را آغاز کرد و تا شنبه 25 مرداد ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه با حضور آنلاین «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در پارک فناوری پردیس برگزار شد و همچنین «مهدی صفاری‌نیا» رئیس پارک فناوری پردیس و «سجاد عباسی فشمی» دبیر نمایشگاه در این مراسم حضور داشتند.

این نمایشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاثیرات ناشی از آن و با توجه به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، به منظور تامین سلامت افراد، به صورت مجازی برگزار می شود و افراد حضور فیزیکی در نمایشگاه نخواهند داشت.

غرفه‌ها در این نمایشگاه مجازی به شکلی سه بعدی تعبیه شده است و افرادی که قصد شرکت در این نمایشگاه را دارند می‌توانند این غرفه‌های سه بعدی را دریافت کرده و در آنها محصولات یا خدمات خود را معرفی کنند. از امکانات این غرفه‌های مجازی امکان اشتراک‌گذاری فیلم، عکس یا کاتالوگ در غرفه مدنظر، گفتگو و چت با بازدیدکنندگان از غرفه، حضور در رویدادهای مجازی و برقراری جلسات با سرمایه‌گذاران و منتورهای استارتاپی است.

اعلام آمادگی 200 شرکت فناور برای حضور "در اینوتکس 2020"ثبت‌نام نمایشگاه "اینوتکس 2020" آغاز شدبرگزاری مجازی نهمین دوره نمایشگاه اینوتکس/ استقرار دائمی استارتاپ‌ها در نمایشگاه مجازی اینوتکسنمایشگاه اینوتکس 2020 مرداد به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود

 

انتهای پیام/

R1356/P/S2,1313/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پارک علم و فناوری علم و تکنولوژی بیشتر بخوانید... اعلام آمادگی ۲۰۰ شرکت فناور برای حضور "در اینوتکس ۲۰۲۰" ثبت‌نام نمایشگاه "اینوتکس ۲۰۲۰" آغاز شد برگزاری مجازی نهمین دوره نمایشگاه اینوتکس/ استقرار دائمی استارتاپ‌ها در نمایشگاه مجازی اینوتکس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعلام آمادگی ۲۰۰ شرکت فناور برای حضور "در اینوتکس ۲۰۲۰" ثبت‌نام نمایشگاه "اینوتکس ۲۰۲۰" آغاز شد برگزاری مجازی نهمین دوره نمایشگاه اینوتکس/ استقرار دائمی استارتاپ‌ها در نمایشگاه مجازی اینوتکس واژه های کاربردی مرتبط پارک علم و فناوری علم و تکنولوژی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ سوءقصد به یک بازپرس ویژه قتل تهران ۲ مظنونان "حادثه پارک لاله" بازداشت شدند ۳ "بحران‌ اطلاع‌رسانی" در داستان هزار و یک شب "تعویق تا برگزاری کنکور" ۴ تعویق تاریخ برگزاری کنکور منتفی شد ۵ فقط یک دهه از فرصت ازدواج و فرزندآوری "دهه‌شصتی‌ها" باقی است! ۶ آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۱۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات ۷ دردسر جدید مردم؛ صف‌های طولانی برای گرفتن مهریه + تصاویر ۸ شهردار تهران: به جلسات هیئت دولت دعوت نمی‌شوم! مهمترین اخبار اجتماعی فقط یک دهه از فرصت ازدواج و فرزندآوری "دهه‌شصتی‌ها" باقی است! آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته جزئیات جدید از پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست عراق|نماینده پارلمان: دولت چاره‌ای جز اجرای مصوبه اخراج بیگانگان ندارد/ لزوم مقابله سریع با تحرکات نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد مصاحبه|کاظمی قمی: شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند پاسخ قلدرمآبانه یک نماینده تهران به سؤال خبرنگار: غلط کردند گفتند بپرسید ۲۰۰میلیون ودیعه مسکن را گرفته‌ام یا نه؟! درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارک علم و فناوری علم و تکنولوژی پارک علم و فناوری علم و تکنولوژی نهمین دوره نمایشگاه نمایشگاه اینوتکس نمایشگاه مجازی اینوتکس ۲۰۲۰ اینوتکس 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درحالی که شروع به خواندن این گزارش کرده‌اید، ویدئوی ۴۰ ثانیه‌ای زیر به رکورد بازدید ۵میلیونی نزدیک می‌شود؛ ویدئویی که مدت‌ها است، دنباله‌کنندگان حوزه رباتیک به دنبال آن هستند. ویدئویی که از شفافیت سخن می‌گوید، چیزی که من طرفداران دوست‌ دارند بیشتر از دنیای رباتیک ببینند. نشان دادن ساده آن چه در پشت صحنه عکس‌های بدون خطای ربات‌ها می‌گذرد. در بسیاری از موارد، ما از سال‌ها آزمون و خطا می‌گذریم و سراغ تصاویری می‌رویم که ربات‌ها را در دوربین خوب جلوه می‌دهند. هنگامی که شما فقط نتایج مثبت را به اشتراک می‌گذارید، انتظارات غیرواقع بینانه‌ای برای خود ایجاد می‌کنید.

اما واقعیت این است که ربات‌های دوپا سقوط می‌کنند. از این نظر، حداقل، آنها دقیقاً مانند ما هستند. همانطور که Agility اخیراً گفته است، "همه گاهی اوقات زمین می خورند، این نحوه برخاستن ما است که ما را تعریف می‌کند." من آن را یک قدم فراتر می‌برم و اضافه می‌کنم که یاد گرفتن چگونه خوب زمین خوردن به همان اندازه مهم است.

پراس ولاگاپودی، مدیر ارشد فناوری تازه منصوب شده شرکت Agility، اخیراً گفته‌ است که دیدن ربات‌ها در این مرحله از کار چیز خوبی است. او خاطرنشان می‌کند: «وقتی یک ربات واقعاً در جهان است و کارهای واقعی انجام می‌دهد، اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد. شما چندبار زمین خوردن را تجربه خواهید کرد، اما این بخشی از یادگیری برای دویدن طولانی مدت در محیط‌های واقعی است.»

اسکن سریع قوانین هاروارد برای زمین خوردن بدون آسیب، آنچه را که ما به طور شهودی در مورد زمین خوردن به عنوان انسان درک می کنیم، منعکس می‌کند:

از سرت محافظت کن از وزن خود برای هدایت بدن هنگام افتادن استفاده کن زانوهای خود را خم کن از کشیدن افراد دیگر با خود هنگام زمین خوردن پرهیز کن

آرون ساندرز، مدیر ارشد فناوری Boston Dynamics، سال گذشته به techcrunch گفت:«ما از سقوط نمی‌ترسیم و با ربات‌ها طوری رفتار نمی‌کنیم که گویا خیلی شکننده‌اند. ربات ما زیاد سقوط می‌کند و یکی از چیزهایی که مدت‌ها پیش تصمیم گرفتیم این بود که باید ربات‌هایی بسازیم که بتوانند بدون شکستن زمین بخورند.»

آموزش زمین خوردن کاربردهای بسیاری خواهد داشت؛ ربات‌ها زمین‌ می‌خورند. بهتر است بتوانند بلند شوند. توانایی بلند شدن ممکن است برای اهداف شارژ نیز مفید باشد.

منبع: techcrunch

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901181

دیگر خبرها

  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»