Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سومین همایش تشکل‌های شاهد و ایثارگر که صبح امروز (چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه) برگزار شد، درباره موضوع درمان و بیمه تکمیلی ایثارگران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه به خاطر بدهی‌هایی که بیمه دی داشته، بسیاری از طرف‌های قرارداد بیمه، قرارداد‌های خود را فسخ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با هماهنگی که بعد از مصوبه دولت با سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شد، دیروز رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت که تا هفته آینده ۱۰۰۰ میلیارد تومان اوراق در اختیار بنیاد قرار می‌گیرد.

اوحدی ادامه داد: با این اقدام مهمی که رخ می‌دهد، بخش مهمی از مشکلات بیمه دی حل می‌شود و بسیاری از بدهی‌ها پرداخت خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: امیدواریم به زودی با بخش دوم اوراقی که تحویل می‌گیریم، موضوع بدهی‌های بنیاد به جامعه علمی و دانشگاهی حل شود.

اوحدی گفت: در مجموع به کل دانشگاه‌های کشور ۲ هزار میلیارد تومان بدهی داریم و امیدواریم این مشکل هم ظرف هفته‌های آینده رفع شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بیمه امور ایثارگران پارسی خبر بیمه تکمیلی ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد

به گزارش همشهری آنلاین ، بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

کد خبر 848433 منبع: تسنیم برچسب‌ها بیمه شخص ثالث خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳