Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@18:23:01 GMT

حادثه بندر بیروت با یاری دولت و ملت لبنان جبران می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۴۹۶۴

حادثه بندر بیروت با یاری دولت و ملت لبنان جبران می‌شود

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مطمئن هستیم که با یاری دولت، ملت و همه بزرگان لبنان از جمله سیدحسن نصرالله و همچنین همه دوست‌داران لبنان، حادثه بیروت، ترمیم و جبران می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان با حضور در سفارت لبنان ضمن امضای دفتر یادبود جان باختگان حادثه تلخ انفجار در بندر بیروت با سفیر این کشور دیدار و پیام تسلیت و همدلی حزب مؤتلفه اسلامی را به دولت، ملت و حزب‌الله لبنان، ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار ضمن تسلیت و همدری با ملت لبنان گفت: مطمئن هستیم که با یاری دولت، ملت و همه بزرگان لبنان از جمله سید حسن نصرالله و همچنین همه دوستداران لبنان این حادثه منجر به ترمیم و جبران می‌شود.

دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: پیشنهاد ما به دولت لبنان این است که با تشکیل یک کمیته مردمی که متشکل از مردم، دولت و روحانیت مذاهب مختلف است برای بازسازی گسترده فعالیت کنند، ما نمونه این مهم را در کشور خودمان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی داشتیم که تجربه بسیار موفقی هم بود.

بادامچیان، ابراز امیدواری کرد که کشورهای دوست و برادر ایران و لبنان هرچه زودتر جشن نوسازی و بازسازی بیروت را بگیرند.

وی در پایان این دیدار دفتر یادبود جانباختگان حادثه انفجار در بندر بیروت را امضا کرد و برای جان‌باختگان این حادثه طلب غفران الهی کرد.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: لبنان بادامچیان بندر بیروت حزب مؤتلفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد

روزنامه معاریو در خبری اعلام کرد، بار دیگر سامانه مکان یابی در بسیاری از مناطق (فلسطین اشغالی) دچار مشکل شده و کاربران فضای مجازی در مناطق شمالی و مرکزی را دچار مشکلات جدی کرد به نحوی که محل آنها را در نزدیکی فرودگاه رفیق حریری بیروت نشان می‌داد.

در ادامه این گزارش آمده است، شامگاه جمعه و بامداد شنبه بسیاری از مناطق شاهد اختلال شدید جی پی اس بود و کاربرانی که قصد استفاده از این سامانه را داشتند خود را در مناطقی در بیروت و در نزدیکی فرودگاه بین المللی رفیق حریری در جنوب آن می‌یافتند.

این رسانه بدون اشاره به احتمال وجود حمله سایبری علیه این رژیم، ادعا کرد، اختلال مذکور برای مقابله با سلاح‌ها و سامانه‌های حزب الله صورت گرفته است تا حملات موشکی و پهپادی این حزب دچار اختلال شود و از کاربران خواست تا نقشه آفلاین اماکن پر کاربرد خود را دانلود کرده و برای سفارشات نیز از انتخاب دستی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • باید همگان در اجرای طرح نور، پلیس را یاری کنند
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • یک میلیون رزمنده آماده جنگ خواهند شد/ عملیات در دریای مدیترانه
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت