Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قم : سید امیر سامع  در ستاد مدیریت بحران در سالن کرامت استانداری، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان قم اظهار داشت: شهرداری در کنار سایر ارگان‌ها و مردم برای رسیدن به شرایط مطلوب ایفای نقش خواهد کرد.

وی با اشاره به نزدیکی ماه محرم و لزوم برگزاری مراسم عزاداری به شکل‌های نوین افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسم‌های مختلف در فضای مجازی و آذین‌بندی شهر را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری قم  فضاسازی شهری را در ایام محرم در تمام خیابان‌ها و محله‌های شهر در حال اجرا اعلام و بیان کرد: تعدادی از بوستان‌ها، سالن‌های ورزشی و مدارس جهت برگزاری مراسم‌های ایام محرم در حال آماده‌سازی است.

وی ادامه داد: هیئت‌های مذهبی که نیازمند فضای باز برای برگزاری مراسمات هستند درخواست خود را به دفتر تبلیغات ارائه داده تا برای صدور مجوز و اختصاص فضای مناسب مسیر اداری آن به‌موقع طی شود.

سامع فضای اختصاص داده‌شده به هیئت‌های مذهبی را تشریح کرد و گفت: فضای مناسب ازنظر بهداشت محیط و امکاناتی مانند گاز، آب و برق در اختیار هیئت‌ها قرارگرفته و بهترین مکان فضاهای محصور است.

وی بررسی مسائل ترافیکی و بهداشتی را موردتوجه قرارداد و گفت: بعد از صدور مجوز سازمان تبلیغات، شهرداری مسائلی ازجمله بررسی موضوعات ترافیکی، بهداشت محیط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مکان موردنظر را آغاز می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم  ایستگاه‌های صلواتی را نیز موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: باید اطلاع‌رسانی دقیقی به مردم شود تا از بروز مشکلاتی بهداشتی و اجتماعی جلوگیری شده و هیئت‌های مذهبی نیز باید در این مورد توجیه و اغناء شوند.

وی ادامه داد: شهرداری در مواردی مانند ایمنی آتش‌نشانی، حمل‌ونقل نیز مانند سال‌های گذشته با تمام امکانات و توان در خدمت و کنار مردم و هیئت‌های عزاداری خواهد بود.

48 

کد خبر 1420955

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قم برگزاری مراسم هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد

دریافت 27 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد برگزار شد.

کد خبر 6096655

دیگر خبرها

  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد
  • هیئت عزاداری سادات محله فروشان به مناسبت سالروزشهادت امام صادق(ع)