Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: رویکرد این شورا تعامل با مسوولان برای حل مشکلات و خدمت به مردم و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام مهدی رحمانی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد افزود: برای اجرایی شدن این هدف والا  ائمه جمعه و ستادها در کشور وظایف خود را با همکاری مسوولان برای پیگیری منویات مقام معظم رهبری و خدمت به مردم انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اقامه نمازهای جمعه در سراسر کشور جزو دستاوردهای مهم و اصلی انقلاب اسلامی است که با حضور گسترده اقشار مختلف با همکاری و همراهی تمامی مومنان و مسوولان برگزار می‌شود.

این مسوول اظهار کرد: تعامل دست‌اندرکاران نمازجمعه و ستادها با مسوولان در راستای خدمت‌رسانی به مردم در شرایط مختلف و وضعیت خاص کرونایی طی ماه‌های اخیر جزو برنامه‌های اساسی این نهاد فرهنگی نظام است .

رحمانی به نقش ائمه جمعه و ستادها در کمک‌رسانی به مردم و پیشگیری از کرونا در کشور اشاره کرد که تلاش‌ها و اقدام‌های خوبی صورت گرفته و همچنان بر حسب ضرورت در راستای منویات مقام معظم رهبری ادامه دارد.

وی به توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد که با هوشیاری مردم و همکاری و بصیرت نقش بر آب شده و باید در ادامه مسیر این روحیه انقلابی و مدیریت جهادی مثل گذشته ادامه داشته باشد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماز جمعه یزد استان ائمه جمعه استان یزد ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان با تأکید به اینکه پیام تجمعات مردم در حمایت از پلیس در اجرای طرح نور عفاف و حجاب لزوم استمرار این حرکت است گفت: سایر دستگاه‌های متولی هم باید پای کار بیایند و نیروی انتظامی را در این اقدام قانونی همراهی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی پور خطیب جمعه جعفریه با تأکید بر اینکه حجاب منافاتی با فعالیت اجتماعی زنان ندارد گفت: نیروی انتظامی بعنوان بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی برای مبارزه با بدحجابی به میدان آمده باید همه مردم و دستگاه‌های مسئول به صحنه بیایند.

حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه جعفریه با تبریک روز کارگر، رشد و شکوفایی اقتصاد را در گرو فعالیت‌های کارگران توصیف کرد و گفت: کارگری نقش موثری در تحقق شعار جهش تولید دارند و دولت و کارفرمایان هم باید در جهت بهبود وضعیت معیشتی آنان گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین صبوری فیروزآبادی امام جمعه کهک روز شورا‌های اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت و نقش شورا‌ها را در تعالی همه جانبه هر شهر و روستا مهم و اساسی برشمرد و افزود: حضور افراد کارآمد، دلسوز و دارای سلامت نفس در شوراها، پیش شرط توسعه و آبادانی ست.

حجت الاسلام و المسلمین یزدی امام جمعه دستجرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت اله مطهری و تبریک روز معلم به فرهنگیان گفت: با آموزش و پرورش صحیح و ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانش آموزان، آینده کشور تضمین و نسلی پویا و تلاشگر تربیت خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل پور خطیب جمعه فردو آموزش و پرورش را رکن اساسی جامعه در تربیت نسل آینده دانست و افزود: نظام آموزشی کشور و معلمان در کنار علم اندوزی به دانش آموزان باید بیش از پیش، ارتقا سطح فرهنگ، اخلاق و معنویت آنان را هم مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • کارگران پشتوانه و ستون اصلی تولید در کشور هستند
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است