Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@02:24:13 GMT

انتقاد از نقش دلالان در قراردادهای استقلال

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۵۱۷۸

انتقاد از نقش دلالان در قراردادهای استقلال

به گزارش افکارنیوز،

 خیلی وقت بود که از حسن روشن خبری نبود. او به ندرت در هفته های گذشته مصاحبه کرد اما برد استقلال بهانه ای شد تا پیشکسوت این تیم بگوید؛ «اینکه هواداران با این بردها خوشحال می‌شوند، بسیار خوب است، ولی برد و باخت در فوتبال همیشه وجود دارد و مهم این است که باشگاه به آینده نگاه کند. الان شنیده‌ام که قرارداد هشت بازیکن استقلال تمام شده و این یک معضل بزرگ برای باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ‌کس هم نمی‌داند که کدام نفرات قرار است بمانند یا جدا شوند. متأسفانه این شرایط به خاطر دلال‌هاست که قراردادها را در استقلال کوتاه مدت می‌بندند تا هر سال پول دلالی بگیرند.»

سوال بعدی اما درباره حفظ فرهاد مجیدی در فصل آینده است. با اینکه بردهای مجیدی مقابل قلعه نویی، هواداران استقلال را امیدوار کرده اما روشن نظر متفاوتی در این زمینه دارد؛ «باید کادر فنی تقویت شود و خود مجیدی هم این را بخواهد. کادر فنی استقلال باید وزن فنی بیشتری داشته باشد و نیمکت استقلال باید قوی‌تر و سنگین‌تر شود. حالا چه با مربی خارجی و چه با مربی ایرانی. اگر هم قرار است مربی خارجی بیاید، نباید یک مربی مثل میک مک درموت را به استقلال بیاورند، کسی که کی‌روش او را به منصوریان غالب کرد و در نهایت هم بالای یک میلیارد به این مربی پول دادند.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال استقلال استقلال حسن روشن نیمکت استقلال نقل و انتقالات استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ساسانی مدیر سامانه خودنویس، گفت: سامانه خودنویس از سال گذشته تاکنون با ثبت رایگان قرارداد اجاره در اختیار عموم مردم قرار گرفت و موجران و مستأجران موفق شدند تا در این سامانه به شکل قانونی قراردادهای اجاره خود را ثبت کنند.

مدیر سامانه خودنویس با بیان اینکه طبق آخرین آمار بیش از ۲۵۵ هزار و ۵۱۱ متقاضی در سامانه خودنویس ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: هم اکنون قراردادهای اجاره روی سامانه ثبت می‌شود و برنامه‌ریزی شده تا از خردادماه امسال نیز قرارداد خرید و فروش به آن افزوده و این امکان نیز برای متقاضیان فراهم شود.

وی ادامه داد: سامانه خودنویس از خرداد ۱۴۰۲ در اختیار عموم مردم بوده است و به مرور انواع معاملات اجاره روی سامانه بارگذاری و رفع اشکال شد. همچنین ۲۱ بهمن سال گذشته نیز دسترسی مشاوران املاک تهران را به سامانه قدیم (سامانه املاک و مستغلات) حذف کردیم و هم‌اکنون مشاوران املاک برای ثبت قراردادهای اجاره باید به سامانه جدید (سامانه خودنویس) مراجعه کنند.

کد خبر 6097006 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • رد پای دلالان به طرح مسکن ملی یزد باز شد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • ببینید | انتقاد پیمان یوسفی از روند برکناری علی خطیر و خوشحالی مربی استقلال از این خبر روی آنتن زنده تلویزیون!
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید