Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@09:46:12 GMT

فعالیت ۹۰۰۰ راننده حرفه‌ای در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۵۳۷۱

فعالیت ۹۰۰۰ راننده حرفه‌ای در زنجان

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر در استان زنجان ۹۰۰۰ نفر راننده حرفه‌ای فعالیت دارند

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (زنجان) عبدالحسین علی‌اکبری شامگاه ۱۹ مردادماه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان زنجان، با ارائه گزارشی از وضعیت بخش حمل و نقل استان، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار، در حال حاضر در استان زنجان ۹۰۰۰ نفر راننده حرفه‌ای فعالیت دارند که ۲۰۰۰ نفر آنان در بخش جابه‌جایی مسافر و ۷۰۰۰ نفر نیز در بخش جابه‌جایی کالا فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۲۰ شرکت حمل و نقلی نیز در استان وجود دارد که ۸۰ واحد آن در بخش حمل و جابه‌جایی کالا و ۲۰ شرکت نیز در بحث جابه‌جایی مسافر فعالیت دارد که در مجموع چند شرکت در استان زنجان به‌صورت بین‌المللی فعالیت می‌کند.

این مسئول ادامه داد: بیش از ۵۰۰۰ وسیله حمل و نقل کالا و مسافر در استان فعال است که سال گذشته بخش خصوصی ۷.۷ میلیون تن کالا جابه‌جا کرده است. همچنین رتبه اول کالاهای جابه‌جا شده با ۱.۳ میلیون تن مربوط به انواع خاک معدنی است و پس از آن سیمان با ۱.۲۵ میلیون تن در جایگاه دوم قرار دارد. در ضمن ۱.۴  میلیون نفر مسافر نیز در سال گذشته جابه‌جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به افزایش کرایه حمل مسافر، تصریح کرد: طبق روال هر ساله، اسفندماه سال گذشته قیمت کرایه ۲۰ درصد افزایش و پس از پایان تعطیلات دوباره به وضعیت قبلی بازگشت ولی با توجه به شرایط رعایت پروتکل‌های پیشگیری از کرونا و الزام جابه‌جایی مسافر کمتر، کرایه‌ها از اوایل اردیبهشت افزایش یافت

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: استان زنجان جابه جایی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در یک ماه گذشته ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل جابه‌جا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت‌های حمل‌ونقل کالا در شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۵ هزار و۷۲۱ برگ بارنامه نیز در این استان صادر شده است.

وی عمده کالاهای جابه‌جا شده را سیمان فله‌ای و کیسه‌ای، انواع بنزین، آب معدنی، سیب زمینی، مصالح ساختمانی، شمش آهن، گندم و گازوئیل برشمرد و افزود: روند جابه‌جایی کالا در این استان بدون هیچ مشکل و به‌صورت عادی ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۱۳۹ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل ،۷ هزار تن کالا از شهرستان پارس آباد ،۷۹ هزار تن کالا از شهرستان نمین، ۸ هزار تن کالا از شهرستان بیله سوار ،۸ هزار تن کالا از شهرستان مشگین‌شهر ،۳ هزار تن کالا از شهرستان گرمی ،۷ هزار تن کالا از شهرستان خلخال و ۱ هزار تن کالا از شهرستان اصلاندوز جابه‌جا شده است.

وثوقی در مدت یاد شده افزایش ۱۸ درصدی صدور بارنامه در شهرستان پارس آباد را یادآور شد و اظهار داشت: در مدت مشابه سال قبل ۶۵۹ برگ بارنامه در این شهرستان صادرشده بود که در یک ماهه گذشته این رقم ۷۸۲ برگ بارنامه است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل فعالیت ۹۰ شرکت حمل‌ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و افزود :۱۳ هزار و۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان اردبیل هستند.

وثوقی گفت: از مردم و صاحبان کالا خواستاریم هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

کد خبر 747621

دیگر خبرها

  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان