Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان در محل استانداری ایلام به سفر معاون بنیاد مستضعفان کشور به استان و انعقاد تفاهم نامه محرومیت زدایی شهرستان هلیلان اشاره کرد و از آن به عنوان فصلی تازه از سازندگی در پیش روی این منطقه محروم یاد کرد و اظهار کرد: بعد از شهرستان شدن هلیلان در رایزنی‌های گسترده با معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد مستضعفان کشور بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان تازه تاسیس و محروم اختصاص یافت که این میزان بیش از سه برابر کل اعتبارات این منطقه در سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از این میزان اعتبار اختصاص یافته معادل ۲۸ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌ها و رفع محرومیت‌ها در این منطقه از سوی بنیاد مستضعفان و ۱۲ میلیارد تومان از طرف معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری بوده است.

وی در ادامه گفت: برنامه ریزی بنیاد مستضعفان طبق دستور مقام معظم رهبری به این صورت بود که این بنیاد در هر استان یک شهرستان محروم را به عنوان شهرستان هدف در نظر بگیرد و نسبت به توسعه و پیشرفت آن اقدام کند.

استاندار ایلام تصریح کرد: بنیاد در استان ایلام دو شهرستان را به عنوان شهرستان هدف برای توسعه و پیشرفت و فعالیت در نظر گرفته و این یک حرکت کم نظیر است که با رایزنی و نگاه مثبت بنیاد به استان لحاظ شده است.

استاندار ایلام بیان کرد: جمع اعتبارات این شهرستان در سال ۹۹ حدود ۲۰ میلیارد تومان بوده است که اگر حداکثر ۵۰ درصد آن نیز تخصیص یابد به حدود ۱۰ میلیارد تومان می‌رسد.

کد خبر 4997206

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی محرومیت زدایی ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم آمار کرونا گرگان ماه محرم محرم 99 شهرکرد کمک مومنانه قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا بنیاد مستضعفان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در ادامه رایزنی‌های خود در مرکز، این بار به وزارت صمت رفت و با فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.

لازم به ذکر است از این مبلغ که با پیگیری‌های دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از دیدار امروز نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

کد خبر 6087024

دیگر خبرها

  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر