Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک‌پاسارگاد درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر موسویان را تسلیت گفتند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد ، متن پیام تسلیت مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک‌پاسارگاد به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان بدین شرح است؛
هو الباقی
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ و الاکرامِ
استاد حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان، مصداق روایت «عاش سعیدا و مات سعیدا» بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان صادقانه و خالصانه، عمر ارزشمند خود را که از علم و معرفت برکت یافته بود، در مسیر اعتلای این مرز و بوم صرف کرد. خلوص نیت، بلندنظری و نیک‌اندیشی، استغنای معنوی و اندیشه‌ی والا برای جهادی خستگی‌ناپذیر در صحنه‌ی اقتصادی کشور، این عالم فرزانه را بر آن داشت تا علی‌رغم تحصیل در رشته‌ی برق، مدارج علمی را تا مرحله‌ی اخذ دکترای تخصصی تفسیر و علوم قرآنی و همچنین دکترای فقه اقتصادی طی کند.
تحصیلات، تألیفات و تصنیفات پر بار استاد، در حوزه‌ی بانکداری و اقتصاد اسلامی، سرچشمه‌ی بسیاری از خدمات ارزنده و راه‌گشای بسیاری از چالش‌ها بود. خشوع بی‌حد، شوق خدمت و اخلاص بی‌مرز ایشان، در جایگاه‌های مختلفی مانند شورای فقهی بانک‌مرکزی جمهوری اسلامی ایران، کمیته‌‌ی فقهی بورس، انجمن اقتصاد اسلامی، انجمن مالی اسلامی، هیأت ‌امنا‌ی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌اسلامی و دانشگاه امام‌صادق(ع)، خیر و برکتی ماندگار برای کشور رقم زد که در حافظه‌ی تاریخی خدمت و عشق به این آب‌و‌ خاک جاودان خواهد بود.
ضمن ارج نهادن به ثمرات حضور پرفیض آن مرحوم، این مصیبت را به خانواده‌ی محترم ایشان، اندیشمندان و صاحب‌نظران و هم‌میهنان گرامی تسلیت عرض نموده، از آستان بی‌کران الطاف الهی برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر، شکیبایی و طول عمر با عزت و سلامتی مسألت داریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حجت الاسلام و المسلمین دکتر بانک پاسارگاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، در پیامی درگذشت معصومه حائری، فرزند آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر سیدمصطفی خمینی را تسلیت گفت.

بنبر گزارش ایسنا، متن پیام وی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899596

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه