Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج از افزایش تعداد تخت های مصوب این مرکز درمانی خبر داد.

دکتر گردآفرین نیکبخت گفت: تعداد تخت‌های مصوب بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج از زمان فعالیت این مرکز در سال ۱۳۷۹ تا کنون ۹۶ تخت مصوب بوده اما به علت حجم بالای بیماران مراجعه کننده، با تعداد ۲۸۶ تخت فعال در این مرکز در حال خدمات رسانی به بیماران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: با پیگیری‌های ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و معاونت محترم درمان تعداد تخت های مصوب این مرکز از ۹۶ تخت مصوب به ۲۰۳ تخت مصوب افزایش یافت.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، دکتر نیکبخت بیان کرد: پروانه بهره برداری این بیمارستان از سال ۱۳۷۹ تا کنون همچنان ۹۶ تخت مصوب بود که بر همین اساس و بر مبنای چارت سازمانی موجب کمترین جذب نیروی استخدامی و بروز مشکلاتی از قبیل کمبود نیرو و تعدد زیاد نیروهای طرحی بود که با رایزنی‌های مربوطه از طریق وزارت متبوع به ۲۰۳ تخت مصوب افزایش یافت و پروانه بهره برداری این مرکز اصلاح شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد بيمارستان یاسوج بیمارستان امام سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت