Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@19:12:59 GMT

ایستگاه‌های نوای حسینی در استان البرز برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۵۸۰۰

ایستگاه‌های نوای حسینی در استان البرز برپا می‌شود

گروه استان‌ها ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: به مناسبت ایام محرم ایستگاه ‌های نوای حسینی در استان البرز برپا می شود‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت الاسلام مهدی ولائی برحق در نشست با خبرنگاران که ظهر امروز در سالن جلسات تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد با بیان اینکه سازمان تبلیغات ماموریت‌های متفاوتی دارد که در راستای اجرای صحیح این ماموریت‌ها باید با گروه‌های مختلف تعامل داشته باشد، اظهار داشت: بالغ بر 4 هزار مجموعه در استان ذیل اداره کل تبلیغات اسلامی در حال فعالیت هستند که این میزان ظرفیت بی بدیلی دارد که عمده آنها مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملکرد مواسات و همدلی دستگاه‌های فرهنگی سبب خلق رزمایش خیره کننده‌ای شد که یادآور همدلی‌های زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بود، افزود: مساجد با حضورشان ثابت کردند که می‌توانند در کمک به مردم و بهبود بحران ها ورود موثری داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا برگزاری مراسمات محرم متفاوت برگزار می‌شود، بیان کرد: تکایا و هیات‌ها با پیوست‌های رسانه‌ای بروز در این محرم و صفر برنامه اجرا می‌کنند.

امام جمعه بوشهر: هیئات مذهبی در ماه محرم از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنندزمان برگزاری عزاداری‌های محرم در قم کاهش می‌یابدبرنامه‌های محرمِ تلویزیون + جزئیات

ولائی بر حق با عنوان اینکه بخش عمده فعالان حوزه برگزاری مراسمات محرم افرادی هستند که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اکیپ‌های مختلف به فعالیت‌هایی از جمله  توزیع بسته‌های معیشتی، ضد عفونی معابر و خدمت در بیمارستان‌ها می پرداختند، تصریح کرد: یکی از شعار های  محرم امسال عرض ارادت و حفظ سلامت است.

وی با بیان اینکه زیر ساخت‌ها در استان البرز برای برگزاری آیین‌های محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم است، عنوان کرد: ما هیات‌ها را برای برگزاری مراسمات محرم تشویق می‌کنیم چرا که برگزاری هرچه بیشتر این مراسمات سبب کاهش تجمعات می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مراسمات درفضاهای باز و یا با سقف‌های بلند باید برگزار شود، خاطر نشان کرد: از جمله برنامه‌های تدوین شده برای ماه‌های محرم و صفر نذر بسته‌های حمایتی مواسات و همدلی حسینی، طرح علمداران که با همکاری ادارات و مردم درب منازل و ادارات سیاه پوش می‌شود، طرح اصحاب الحسین(ع) که در قالب گروه‌های چهار نفر در محلات به اجرای مراسم می پردازند و همجنین ایستگاه نواهای حسینی می‌باشد.

ولائی بر حق گفت: تمام هیئت‌های مذهبی برای اجرای برنامه‌های محرم باید در سامانه بیرق ثبت نام و فردی نیز بعنوان ناظر بر رعایت تمامی پروتکل‌ها در کنار نظارت های ستاد کرونا معرفی شود.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... قم| مراسم عزاداری محرم در مکان‌های روباز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود روضه‌خوانی وزیر بهداشت در ستاد ملی محرم + فیلم حرکت دسته‌جات عزاداری و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در ایام محرم در قم ممنوع است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قم| مراسم عزاداری محرم در مکان‌های روباز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود روضه‌خوانی وزیر بهداشت در ستاد ملی محرم + فیلم حرکت دسته‌جات عزاداری و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در ایام محرم در قم ممنوع است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۴ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۵ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۶ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۷ سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد ۸ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند رئیس سازمان حفاظت ناجا: شاهد تهدیدات زیادی از سوی سرویس‌های بیگانه و ضدانقلاب در جامعه هستیم گزارش ویدئویی| واکاوی ماجرای دختر گمشده در ارتفاعات جهان‌نما / چرا جسد «سها رضانژاد» یک ماه بعد پیدا شد؟ سردار اشتری: زیرساخت‌های هوشمندسازی پلیس تا پایان سال تکمیل می‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست عراق|نماینده پارلمان: دولت چاره‌ای جز اجرای مصوبه اخراج بیگانگان ندارد/ لزوم مقابله سریع با تحرکات نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد گزیده فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره «مقاومت» به سه زبان منتشر شد + فیلم سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد اردکانیان: فردا طرح آبرسانی به ۲۳هزار هکتار اراضی ایلام و کرمانشاه افتتاح می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی گزارش ویدئویی استان البرز پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران

رئیس اجرایی هفتمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی از برگزاری هفتمین جشنواره ملی فرهنگی هنری اشکواره حسینی و شروع به کار دبیرخانه این جشنواره در مازندران به میزبانی آمل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسین جوادی، صبح امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین جلسه جشنواره ملی اشکواره حسینی با مدیران اجرایی و دبیران با محوریت شروع به کار هفتمین دوره اشکواره فرهنگی هنری حسینی برگزار شد، اظهار کرد: هم‌اکنون دبیرخانه این رویداد ملی فرهنگی هنری در آمل فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: هفتمین دوره این اشکواره در شش بخش رسانه، تئاتر خیابانی، عکس، شعر، و داستان کوتاه و بخش کودک و نوجوان برگزارمی شود.

رئیس اجرایی هفتمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی ادامه داد: بخش نوجوان آن در چهار بخش سرود گروهی، قصه‌گویی و نقالی، شعرخوانی و خاطره‌گویی و روایت‌گری خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری برای اولین محوریت اشکواره علاوه بر نهضت عاشورا، شهدای راه قدس به آن اضافه شد، گفت: با تأکیدات رهبری در خصوص حماسه بزرگ قدس، تصمیم گرفتیم محوریت این اشکواره را در کنار قیام امام حسین (ع)، شهدای راه قدس نیز باشد تا از زبان هنر به این جریان پرداخته شود.

دبیر اجرایی هفتمین دوره اشکواره حسینی با ابراز رضایت از استقبال زیاد علاقمندان به این اشکواره در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این شش دوره اتفاقات خوبی افتاد و شاهد پربار شدن این اشکواره بودیم و این باعث می‌شود تلاش‌مان را بیش از پیش برای بهتر شدن انجام دهیم‌.

کد خبر 750809

دیگر خبرها

  • البرز| برگزاری سی‌و‌یکمین یادواره شهدای روستای کندر
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • نوای «حیدر حیدر» کودک خردسال در حرم علی بن ابی‌طالب
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند