Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@17:43:27 GMT

حفظ آمادگی ملی پوشان کشتی از اولویت‌های فدراسیون است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۵۸۰۹

حفظ آمادگی ملی پوشان کشتی از اولویت‌های فدراسیون است

سیدجلال عسگری روز چهارشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان اردبیل در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، افزود: با شیوع ویروس کرونا با اینکه فعالیت تمامی باشگاه‌های ورزشی تعطیل شده اما کشتی‌گیران حرفه‌ای به ویژه ملی‌پوشان برای حفظ آمادگی با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت انفرادی و خصوصی زیر نظر مربیان تمرین می‌کنند و فدراسیون هم نظارت کافی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برگزاری هرگونه مسابقه کشتی تا اطلاع ثانوی در دنیا ممنوع است، اظهار داشت: اتحادیه جهانی کشتی تا یک ماه آینده در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات کشتی بزرگسالان اعلام نظر خواهد کرد و در صورت صدور مجوز مسابقات در ایران هم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کاهش آمار کشتی‌گیران در کشور نگران کننده است، بیان کرد: بنا به دلایلی از جمله تعدد رشته های ورزشی تعداد کشتی گیران در ایران نسبت به سالهای قبل بشدت کاهش یافته و فدارسیون در تلاش است تا با برنامه ریزی های مناسب آمار کشتی گیران در کشور افزایش یابد.

او با اشاره به جایگاه کشتی ایران در جهان اضافه کرد: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان پارسال در مسابقات جهانی رتبه سوم و تیم ملی کشتی فرنگی مقام چهارم را کسب کردند.

وی ادامه داد: کشتی‌گیران آزاد و فرنگی‌کار کشورمان تاکنون در مجموع موفق شدند ۶ سهمیه حضور در المپیک توکیو را کسب کنند و امیدواریم با کسب ۶ سهمیه دیگر با اقتدار در رقابت‌های المپیک شرکت کنیم.

عسگری با بیان اینکه فدارسیون از بانوان کشتی‌گیر حمایت می‌کند، گفت: بانوان کشورمان پارسال در مسابقات جهانی آلیش قهرمان شدند که این افتخار بزرگی برای جامعه کشتی و ورزش ایران بود.

دبیر فدراسیون کشتی از تلاش برای راه اندازی صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان خبر داد و افزود: هیات کشتی استانها هم می‌توانند صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان راه اندازی کنند.

وی با اشاره به کمبود منابع مالی در فدراسیون کشتی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور اکثر فدراسیون‌های ورزشی با کمبود منابع روبرو هستند ولی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نهایت تلاش خود را می‌کنند تا این مشکل رفع و ورزش کشور به خاطر کمبود منابع آسیب نبیند.

وی خواستار حمایت بخش خصوصی از تمامی رشته‌های ورزشی به ویژه کشتی شد و افزود: فدراسیون از میزبانی اردبیل برای برگزاری مسابقات مهم و بین‌المللی کشتی در تمامی سطوح حمایت       می‌کند.

او از حمایت فدارسیون کشتی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران استان اردبیل خبر داد و اضافه کرد: آموزش مربیان و داوران یکی از اولویت‌های فدارسیون بوده و                    برنامه‌ریزی‌های خوبی در این رابطه انجام شده است.

وی ادامه داد: کشتی اردبیل در سال‌های اخیر افت کرده و امیدواریم با انتخاب رییس هیات و با همدلی و اتحاد کشتی استان به جایگاه حقیقی خود در کشور برسد.

در این مجمع انتخاباتی علیرضا اقبال با کسب ۱۴ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات کشتی استان اردبیل انتخاب شد.

همچنین در حاشیه این مجمع انتخاباتی با اهدای لوح سپاسی از سوی رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران از زحمات احمد حبیبی سرپرست هیات کشتی استان اردبیل قدردانی شد.

برچسب‌ها کشتی مجمع انتخاباتی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی مجمع انتخاباتی اردبیل کشتی مجمع انتخاباتی اردبیل مجمع انتخاباتی استان اردبیل کشتی گیران کشتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی در گفت‌وگو با بخش اخبار ورزشی شبکه سوم سیما درباره حوادث بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود.

وی ادامه داد: موضوع دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود. بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه چه تضمینی برای اجرای آیین‌نامه وجود دارد، تصریح کرد: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت علیرضا دبیر از تصمیم فدراسیون کشتی درباره حسن یزدانی
  • علیرضا دبیر: چرا حسن یزدانی را انتخاب کردیم؟ چون طلای المپیک دارد
  • جایزه 23 میلیاردی دولت به کشتی گیران
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع