Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:27:49 GMT

اخبار کوتاه استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۶۱۲۴

اخبار کوتاه استان بوشهر

فرماندهی انتظامی دیر از خبرنگاران تجلیل کرد

فرماندهی انتظامی دیر روز چهارشنبه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار با اهدا لوح سپاس و هدایایی از تلاش خبرنگاران در حوزه انتظامی قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیردر این آیین گفت: خبرنگاران چشم بیدار مردم، دیده بان تیز بین و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مهدی نظریه افزود: امیدواری مردم به آینده، دقت لازم در انعکاس اخبار و رویدادها و آموزش عمومی شهروندان از انتظارات انتظامی شهرستان از اصحاب رسانه است.

وی گفت: در حال حاضر امنیت شهرستان دیر در  استان بوشهر مطلوب و هیچ گونه مصداق ناامنی در حوزه استحفاظی نداریم.

سرهنگ نظریه اضافه کرد: با تلاش نیروی خدوم انتظامی و همه دلسوزان نظام اسلامی در حوزه استحفاظی جرایم خشن ۹۵ درصدکاهش داشته است.

در این آیین با لوح سپاس و هدایایی از خبرنگاران تجلیل شد.

ستاد مقام معلم بندرریگ در استان بوشهر برتر شد 

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ شهرستان گناوه گفت: ستاد بزرگداشت مقام معلم این منطقه رتبه برتر و منتخب استان بوشهر را کسب کرد.

سعید بهمرد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس  اعلام نتایج بررسی عملکرد ستادهای بزرگداشت مقام معلم شهرستان ها و مناطق استان بوشهر ، ستاد  منطقه بندرریگ در اجرای برنامه های بزرگداشت مقام معلم در سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ مقام برتر را بخود اختصاص داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بندرریگ  اظهارداشت: در تمامی زمینه ها سعی بر این است که با برنامه ریزی های مطلوب و خوب  بتوانیم زمینه تحقق اهداف مورد نظرمان را در آموزش و پرورش منطقه  مهیا کنیم و بر این اساس  ستاد بزرگداشت مقام معلم  به موفقیت دست یافت.

وی از اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم منطقه، همکاران اداری، مدیران و همکاران آموزشی که در جهت کسب این موفقیت با این اداره همکاری داشتند، تقدیر کرد.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

سارق سابقه‌دار در تنگستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سارق حرفه‌ای با سابقه ۱۰ فقره انواع سرقت در شهرستان تنگستان این استان شناسایی و دستگیر شد.

سردار خلیل واعظی در این ارتباط افزود: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل و اماکن خصوصی در تنگستان، شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آن شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مراقبت های شبانه روزی و دنبال کردن سر نخ‌ها، موفق به شناسایی یک نفر سارق سابقه دار شدند و بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی او را در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

واعظی اظهار کرد: متهم در بازجویی های فنی پلیس به ۱۰ فقره انواع سرقت، ازجمله سرقت منزل، موتورسیکلت، اماکن خصوصی، وتجهیزات انتقال نیرو اعتراف کرد.

وی یادآور شد: سارق پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کشف بیش از ۹ کیلوگرم حشیش در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: با توقیف یک دستگاه خودرو پژو بیش از ۹ کیلو و ۶۵۰ گرم حشیش در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام تحقیقات شبانه روزی  و در اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و با ایجاد چتر اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر به استان بوشهر مطلع شدند.

وی بیان کرد: ماموران این پلیس یک دستگاه خودرو سواری پژو حامل مواد مخدر که قصد عبور از محور ایستگاه بازرسی شهید "صلاحی" را داشت در آن محل شناسایی و با همکاری و هماهنگی ماموران آن محل و در یک عملیات غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

آراوند عنوان کرد: در بازرسی از خودرو توقیف شده ۹ کیلو ۶۵۰ گرم "حشیش" که به صورت حرفه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و ۲ نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

 دستگیری سه سارق طلا در گناوه 

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: ۳ نفر اعضای باند سرقت طلا در شهرستان گناوه دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی  افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا در شهرستان گناوه بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت در صحنه حاضر و پس از انجام کار اطلاعاتی در محل وقوع سرقت، با استفاده از اقدامات فنی به عمل آمده سارق به همراه ۲ نفر از همدستانش شناسایی شدند.

احمدی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی مخفیگاه سارق را شناسایی و در یک عملیات پلیسی سارق  و ۲ نفر  از همدستانش را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات و بازجویی انجام شده از متهم به سرقت طلا با همراهی همدستانش اعتراف کردند.

توقیف محموله قاچاق در دشتستان 

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: با توقیف ۲ دستگاه خودروسواری سمند یک میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند اظهار داشت: ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی در جاده "کلمه – بوشکان" ۲ دستگاه خودروی سواری سمند را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده ۳۲ طاقه پارچه، ۲۵ کارتن تسمه دینام خودرو و مقادیری وسایل ساختمانی قاچاق فاقد مدارک گمرکی که در حال انتقال به دیگر نقاط کشور بود کشف کردند.

آراوند اظهار داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کردکردند.

وی گفت: در این ارتباط ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

 خبرنگاران دشتی تجلیل شدند

خبرنگاران دشتی استان بوشهر روز چهارشنبه در آیینی مرود تجلیل قرارگرفتند.

فرماندار دشتی در این آیین  گفت: خبرنگاران رسالتی مهم در جامعه دارند و آنان رویدادها و اتفافات را به جامعه منعکس می‌کنند.

عبدالله نادری اضافه کرد: در شرایطی که امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم می‌طلبد در این جنگ سخت رسانه‌ها اطلاع رسانی کنند و زیرا مردم اگر اطلاعات درست و دقیق کسب کنند به سمت رسانه های بیگانه نخواهند رفت.

وی ادامه داد: تلاش های صادقانه خبرنگاران در دشتی قابل تقدیر است و بسیاری از کمبودها و مشکلات شهرستان با اخبار و گزارش‌های خبرنگاران دشتی برطرف شده‌است.

نادری ادامه داد: باید قدردان خدمات دولت و نظام باشیم زیرا با وجود محدودیت‌ها و مشکلاتی که دشمنان برای ایران اسلامی ایجاد کردند شاهد خدمات رسانی مطلوب در بخش های مختلف به مردم هستیم.

وی بیان کرد:  با وجود محدودیت‌های بودجه‌ای بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، کشاورزی و خدماتی در هفته دولت بیانگر خدمات خالصانه مسئولان به مردم است.

در این نشست از خبرنگاران شهرستان دشتی  تقدیر شد.

برچسب‌ها بوشهر سرقت روز خبرنگار انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سرقت روز خبرنگار انتظامی بوشهر سرقت روز خبرنگار انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان بزرگداشت مقام معلم شهرستان گناوه دستگاه خودرو ماموران پلیس استان بوشهر دستگیر شد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و پرداخت سود مناسب داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: این فرد با این ترفند توانسته بود ۱۶۰میلیارد ریال از اشخاص مختلف کلاهبرداری کرده و سپس متواری شود.

یاری اضافه کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی یادآور شد: این فرد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به همراه همدستش به مراجع قضائی معرفی شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر