Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۳ هزار هکتار از اراضی سامانه گرمسیری فردا به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولان وزارت نیرو در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، فردا با اعلام رئیس جمهور در نشستی مجازی و با حضور مهمانانی از وزارت نیرو و مسئولان استانی 13 هزار هکتار از اراضی سامانه گرمسیری در غرب استان به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است با هدایت آب سد داریان پاوه از طریق تونل‌های نوسود و بازی‌دراز 53 هزار هکتار از اراضی دو استان مرزی کرمانشاه و ایلام سیراب شود.

سهم استان کرمانشاه از طرح گرمسیری 34 هزار هکتار است که به گفته مسئولان بهره‌برداری از آن 10 هزار نفر را مشغول به کار خواهد کرد.

فرجام «سامانه گرمسیری» در انتظار بودجه/ کشاورزان ایلامی چشم انتظار تحقق وعده‌هاپروژه بزرگ آبرسانی به 4 شهر گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدسامانه گرمسیری؛ گامی بزرگ برای «جهش تولید» در ایلام

اقبالی‌منش مجری طرح گرمسیری غرب کشور در این باره گفت: پروژه‌ای که فردا به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد شامل بخش نخست شبکه‌های طرح گرمسیری شامل 14 هزار و 600 هکتار اراضی است که 13 هزار و 100 هکتار آن در استان کرمانشاه و 1500 هکتار در استان ایلام قرار دارد.

وی عنوان کرد: همزمان با این شبکه‌ها هشت ایستگاه پمپاژ، دو پست برق 63 کیلوولت به 20 کیلوولت و 50 کیلومتر خط انتقال برق در این طرح افتتاح خواهد شد.

اقبالی‌منش گفت: در شبکه‌های اجرا شده 220 کیلومتر لوله‌های شبکه‌های اصلی درجه یک و دو در این طرح اجرا شده که فردا به دست رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/832/ش

R41380/P/S6,68/CT7 واژه های کاربردی مرتبط کشاورزی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط کشاورزی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۲ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۳ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۴ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۵ سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد ۶ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۷ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۸ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند کشف یک اسکلت دیگر در تپه اشرف اصفهان / ادامه کاوش‌ها به شناخت بیشتر دوران اشکانی کمک می‌کند+تصاویر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم‌: سیر ابتلا به کرونا در قم دوباره صعودی شد / پیشنهاد تعطیلی یک هفته‌ای ‌را داریم گزارش|سرگردانی سهام‌دارانی که سهام‌دار شناخته نمی‌شوند؛ پول فروش ۳۰ درصد سهام افراد پرداخت نشد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند عراق|نماینده پارلمان: دولت چاره‌ای جز اجرای مصوبه اخراج بیگانگان ندارد/ لزوم مقابله سریع با تحرکات نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد گزیده فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره «مقاومت» به سه زبان منتشر شد + فیلم سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشاورزی کشاورزی هزار هکتار از اراضی سامانه گرمسیری بهره برداری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

بختیاری افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این طرح با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر و ۱۰۵ گروه اردویی بودگفت: این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت که با بهره برداری از مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت ۲ سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • صدور فرمان جنگ از ورشو!
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است