Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد معتمد فر روز چهارشنبه در نشست هماهنگی عزاداری های ماه محرم در باشت اظهار داشت: از ۶۰هیات عزاداری حسینی باشت ۴۰ هیات در روستاها و ۲۰ هیات در مناطق شهری فعالیت دارند.

وی بیان کرد:هیات های عزاداری باشت تا پیش از ماه محرم برای اخذ مجوز باید در سامانه بیرق ثبت نام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی باشت تصریح کرد: امسال دسته روی هیات های عزاداری به دلیل امکان انتشار بیماری ویروس کرونا ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمد فر ابراز داشت: انجام سینه زنی به صورت سنتی و در فضای بسته نیز ممنوع است.

وی عنوان کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک از دیگر دستورالعمل های بهداشتی برای پیشگیری از انتشار ویروس کروناست که هیات های عزاداری ملزم به رعایت آن هستند.

وی ابرازداشت: روسای هیات های عزاداری در صورت تخطی از دستورالعمل های بهداشتی ،تذکر کتبی دریافت می کنند و سپس با مشارکت دادستان اعمال فانون خواهد شد.

پیش از این سرپرست شبکه بهداشت و درمان باشت گفته بود: نذورات امسال مردم خداجوی این شهرستان به صورت خام و خشک توزیع شود.

حسنی عنوان کرد: برپایی سفره نذورات در خانه ها خطرآفرین است و شهروندان از انجام چنین اقدامی خودداری کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان باشت در مورد پذیرایی در هیات های عزاداری نیز گفت: هیات ها تنها مجاز به توزیع آب حین عزاداری هستند.

حسنی اظهار داشت: مسئولان هیات ها باید از سلامت (بیماری کرونا)  افرادی که در هیات های عزاداری اقدام به توزیع آب می کنند اطمینان حاصل کنند.

وی بر رعایت مراقبت های بهداشتی چون استفاده از ماسک و ژل نیز تاکیدکرد.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد باشت سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد باشت سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد باشت سازمان تبلیغات اسلامی هیات های عزاداری هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان

سید غالب موسوی   گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، طی بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت در و رئیس اداره اماكن شادگان برای برخی واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر نموده و همچنین یک رستوران بدلیل نواقص متعدد، عدم رعایت توصیه و دستورالعمل‌های بهداشتی طی مراحل قانونی پلمب شد.

 او افزود: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در کلیه ساعات شبانه روز میتوانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام نمایند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا