Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها: معاون رئیس جمهور با اشاره به برنامه‌ریزی برای افتتاح پروژه‌های نیمه کاره عمرانی استان، گفت: اعتبارات پروژه‌های عمرانی نیمه کاره مازندران تامین می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد باقر نوبخت عصر امروز در حاشیه بازدید از نیروگاه زباله‌سوز شهرستان ساری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اعتبارات تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری تامین شده است، اظهار داشت: این پروژه زیست محیطی با تخصیص اعتبارات ظرف ماه‌های آینده به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتبارات پروژه‌های عمرانی نیمه کاره مازندران تامین می‌شود و این پروژه‌ها تا پایان دولت افتتاح خواهد شد. برای دولت تدبیر و امید پروژه پسماند مازندران و نیروگاه زباله سوز شهرستان ساری در اولویت برنامه‌ریزی قرار دارد.

نوبخت بیان کرد: قطعا اعتبار مورد نیاز برای این پروژه تامین شده است و از پیمانکار خواست تا در اجرای پروژه پسماند شهرستان ساری تسریع کند تا به موقع به بهره‌برداری برسد.

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران| نیروگاه زباله سوز ساری تا اردیبهشت 99 افتتاح می‌شودنیروگاه زباله سوز ساری پایان شهریور 99 تکمیل می‌شودتفاهم‌نامه‌های جدید در صنعت برق؛ از ورود به فناوری لیزری تا احداث نیروگاه زباله سوز

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود با شناسایی پروژه‌های عمرانی و زیرساختی اولویت دار استان مازندران، اعتبار مورد نیاز آن برای بهره‌برداری در سال جاری تامین شود.

حضور در نشست شورای برنامه ریزی استان مازندران،  شرکت در آیین  شروع عملیات اجرایی دو هزار واحد مسکونی ویژه محرومان و تفاهم‌نامه ساخت پروژه بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره)، شروع به کار آزمایشی نیروگاه زباله‌سوز شهرستان نوشهر و  کارخانه کمپوست زباله شهرستان تنکابن از دیگر برنامه‌های سفر نوبخت به مازندران است.

انتهای پیام/ 681/ش

R41358/P/S6,74/CT11 بیشتر بخوانید... بیمارستان‌های قم باید به دستگاه زباله سوز تجهیز شوند اعلام گزارش زباله سوزی در مناطق غربی پایتخت نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران| نیروگاه زباله سوز ساری تا اردیبهشت ۹۹ افتتاح می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بیمارستان‌های قم باید به دستگاه زباله سوز تجهیز شوند اعلام گزارش زباله سوزی در مناطق غربی پایتخت نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران| نیروگاه زباله سوز ساری تا اردیبهشت ۹۹ افتتاح می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۲ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۳ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۴ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۵ سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد ۶ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۷ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۸ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند کشف یک اسکلت دیگر در تپه اشرف اصفهان / ادامه کاوش‌ها به شناخت بیشتر دوران اشکانی کمک می‌کند+تصاویر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم‌: سیر ابتلا به کرونا در قم دوباره صعودی شد / پیشنهاد تعطیلی یک هفته‌ای ‌را داریم گزارش|سرگردانی سهام‌دارانی که سهام‌دار شناخته نمی‌شوند؛ پول فروش ۳۰ درصد سهام افراد پرداخت نشد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند عراق|نماینده پارلمان: دولت چاره‌ای جز اجرای مصوبه اخراج بیگانگان ندارد/ لزوم مقابله سریع با تحرکات نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد گزیده فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره «مقاومت» به سه زبان منتشر شد + فیلم سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروگاه زباله سوز ساری پروژه های عمرانی نیمه کاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  مدیر عامل باشگاه پیکان در حاشیه زمین فوتبال عقاب جویبار به خبرنگار ما گفت: در حال توسعه بزرگ‌ترین طرح کشف استعداد از فوتبالیست‌های جوان در ایران هستیم.

مددی تصریح کرد: تیم فوتبال باشگاه پیکان طرحی استعداد یابی را نخستین بار در این باشگاه ابتدا از شمال کشور در ساری با حضور مربیان در دوره سنی جوانان و نونهالان شروع کرد و در روز دوم در جویبار حضور یافتیم 

وی افزود:در طرح استعداد یابی، ۲۵۰ فوتبالیست از شهرستان‌های مختلف مازندران در این دو شهر حضور پیدا کردند.

مددی افزود: حضور پرتعداد بازیکنان از شهر‌های ساری، قائمشهر، بابل، بابلسر و... با حضورمنصور هاشمی سرمربی تیم امید به همراه دستیارانش در کنار مهدی فرازنده سرمربی تیم جوانان پیکان و همکارانش، در ساری و جویبار، وظیفه تست‌گیری را برعهده داشتند.

وی تاکید کرد:طرح کشف استعداد‌های باشگاه پیکان که به تازگی آغاز شده، در شهر‌ها و استان‌های کشورادامه خواهد داشت تا این باشگاه ورزشکاران بیشتری را شناسایی کند و پس از ایجاد شرایط رشد فنی، تاکتیکی و شخصیتی، در اختیار جامعه ورزش کشور قرار دهد.

مددی یاد آور شد: پس از شناسایی بازیکنان، آنان به تهران دعوت می‌شوند تا با مدیریت این باشگاه مراحل تمرینی را طی کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۵هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده و تیم ما در لیگ کشور جوانترین تیم است و۱۱بازیکنان ما از جوانان در بزرگسالان حضور دارند و ما با همین ترکیب لیگ را به پایان می‌رسانیم.

این باشگاه پس از دوروز جویبار، را به سمت تهران ترک کردند.

دیگر خبرها

  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه کاره انتخابات را تمام کنیم
  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران