Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:32:33 GMT

ارائه ۳۰ مستند تجربه فناوری در نمایشگاه اینوتکس

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۶۴۷۸

ارائه ۳۰ مستند تجربه فناوری در نمایشگاه اینوتکس

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار دانشگاه وآموزش ایرنا، بخش تجربه فناوری یکی از بخش های نمایشگاه اینوتکس است و امسال که این نمایشگاه برای نخستین بار به صورت مجازی برگزار شده و بازدیدکنندگان نمی توانند فناوری ها را لمس کرده و به کار گیرند ، سعی شده تا مستندهای این فناوری ها هرچه بیشتر ارائه شود.

نمایشگاه  نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۰ درفضای مجازی سه بعدی امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری آغاز شده و تا ۲۵ مرداد ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد عباسی دبیر نهمین دوره نمایشگاه اینوتکس در آیین افتتاحیه این نمایشگاه مجازی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا  که منجر به تعطیلی بسیاری از فعالیت های مهم از جمله بازی های المپیک ۲۰۲۰ و نمایشگاه وب و موبایل شد ما را بر آن داشت که  راه جدیدی برای برپایی نمایشگاه پیدا کنیم و هر آنچه در یک نمایشگاه  حضوری داریم در نمایشگاه مجازی در دسترس مخاطب قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد یک اکوسیستم پایدار و موفق و مهمتر از همه ایجاد تفکر کارآفرینی در ذهن جوانان منطقه است بیان کرد: ۱۲ جزو مختلف در اکوسیستم کارآفرینی ایران دیده شده است، نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۰، پارک های علم و فناوری، منتورها و کارآفرینان که از اجزا این اکوسیستم هستند را زیر یک سقف قرار می دهد.

برگزاری ۱۲ رویداد درنمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰

عباسی گفت:  امسال ۱۲ رویداد مختلف را در کنار نمایشگاه داریم، استیج اینوتکس  یکی از بخش است با این تفاوت که امسال در این بخش از سخنرانان بین المللی به صورت مجازی استفاده می شود، انتقال محتوا از طریق سخنرانی، پنل، مناظره، حتی با کمک هنر از طریق ارای تئاتر شورایی صورت خواهد گرفت.

دبیر اینوتکس نهم گفت: کافه سرمایه که محل ارتباط  استارتاپ ها با سرمایه گذاران است یکی از بخش های شلوغ  نمایشگاه هر سال است که امسال نیز برپاشده، در این بخش ۳۵۰ جلسه برنامه ریزی شده که در اولین روز از برگزاری این نمایشگاه  ۵۰ جلسه در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: پاویون منتور یکی دیگر از بخش های نمایشگاه اینوتکس است که برای این دوره  ۳۰۰ ظرفیت مشاوره دیده شده است که تا الان ۶۰ مورد آن رزرو شده است.

وی با بیان اینکه اینوتکس پیچ از بخش های رقابتی استارتاپی است گفت: از آذرماه سال گذشته این رقابت ها در ۶ استان شروع شده و در روز چهارم این دوره از نمایشگاه  فینال اینوتکس پیچ انجام خواهد شد.

عباسی افزود: اینوتکس کوآپ یکی از بخش هایی است که استارتاپ ها با شرکت های بزرگ  ارتباط خواهند داشت، ۶ جلسه تا کنون برای این بخش در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: یکی از بخش های شلوغ نمایشگاه اینو جوان است کارگاه تفکر خلاق در کنار بازی و ارایه محتوا به شیوه انیمیشن از جمله برنامه های این بخش است.

او راه اندازی شبکه سازی اپلیکیشن اینوتکس را از بخش های جدید در این دوره نمایشگاه برشمرد و گفت: در این بخش افراد بر اساس علاقه می توانند با کاربران سخن بگویند و بر اساس هوش مصنوعی اپلیکیشن  با غرفه داران گفت و گو و بازدید کنند.

دبیر نهمین نمایشگاه اینوتکس یادآور شد: نمایشگاه امسال با همکاری  ۲۰۰ نفر از بخش خصوصی برپا شده  و دبیرخانه نمایشگاه فقط همکاری بین بخش خصوصی را هماهنگ کرده است، رویداد اینوتکس جز برنامه های کلان پارک فناری پردیس در زیست بوم فناوری کشور برنامه ریزی شده است.


 

برچسب‌ها استارتاپ شرکت دانش بنیان فناوری نوآوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استارتاپ شرکت دانش بنیان فناوری نوآوری استارتاپ شرکت دانش بنیان فناوری نوآوری نمایشگاه اینوتکس یکی از بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران

مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی با ۲۲ عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، تازه‌ترین اثر تهیه شده توسط مرکز گسترش با عنوان «همبستگی علم و هنر در سینمای مستند» اثر احمد ضابطی جهرمی که در هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» رونمایی شد، در نمایشگاه کتاب امسال، عرضه می‌شود. استاد ضابطی جهرمی روز جمعه 21 اردیبهشت ماه، از ساعت 16 تا 18 در غرفه مرکز در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

کتاب‌های «هنر دقت (کلام و تصویر در مردم نگاری)» مایکل اوپیتس و احمد الستی و ترجمه محمد همتی، «صدای آینه‌ها» گفتگوی معصومه کیانی با منوچهر طیاب، خسرو سینمایی و محمدرضا اصلانی، «دوربین شخصی سینمای ذهنی و فیلم جستار» لائورا راسکارلی و ترجمه محمدرضا فرزاد و «پژوهش سینمایی (کشف سوالی درباره جهان و پرسشی درباره شکل برای فیلم مستند)» محمد تهامی‌نژاد از جمله عناوینی هستند که در غرفه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی عرضه خواهند شد.

تعدادی از آثار منتشر شده مرکز در یک سال گذشته در سایت فیدیبو عرضه شده و قابل دسترسی است. علاقه‌مندان به مطالعه آثار مربوط به سینمای مستند، در ایام برگزاری جشنواره هم می‌توانند 15 کتاب‌ از جمله «دگرخوانی سینمای مستند» اثر محمدرضا اصلانی را از فیدیبو تهیه کنند.

سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 19 تا 29 اردیبهشت 1403 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور همراه اول در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2024
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • اجتماع ۱۳۰ هزار نفری فناوران کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور