Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اشرف سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با برنامه شب‌های فوتبالی توضیحاتی را درباره نامه تهدیدآمیز فیفا به پرسپولیس درباره پرونده برانکو ، ارائه داد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا اشرف سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با برنامه شب‌های فوتبالی در خصوص اینکه گفته می‌شود فیفا نامه تهدیدآمیزی به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده و عنوان نموده این تیم تا روز جمعه مهلت دارد تا مطالبات برانکو را پرداخت کند، گفت:

این موضوع واقعیت ندارد و چنین نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هم از بخش بین‌الملل باشگاه سوال پرسیدم که به من گفتند چنین نامه‌ای برای ما نیامده.

او ادامه داد:

فکر می‌کنم در چنین فضایی که موضوع پرونده آقای برانکو وجود دارد، مسؤولان باشگاه به صورت مستمر پاسخگو بودند و اعلام کردیم که باید با آقای برانکو برخورد بهتری صورت می‌گرفت.

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد:

در گذشته فرصت بهتر و بیشتری برای مذاکره و مصالحه با برانکو وجود داشت و بهتر بود کار به اینجا نمی‌کشید تا نگرانی برای هواداران، کادر فنی و بازیکنان برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به وجود نمی‌آمد.

او یادآور شد:

الان هیچ خطر محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس را تهدید نمی‌کند و هیچ مشکلی وجود ندارد ولی در فضای به وجود آمده، خیلی‌ها نیز اسیر بازی رسانه‌ای شدند و برخی دوستان مسائلی را برای خود طراحی می‌کنند.

 

علیرضا اشرف عنوان کرد:

بخاطر اینکه هواداران ما نگران هستند، خیلی از اوقات این شایعات را باور می‌کنند ولی واقعیت این است که هیچ نامه‌ای برای باشگاه پرسپولیس در این خصوص نیامده است.

در دیدستان هم ببینید .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس برانکو باشگاه پرسپولیس برانکو پرسپولیس علیرضا اشرف باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد

شفیلدیونایتد اولین تیم سقوط‍‌کننده لیگ برتر شد.

طرفداری | اتفاقی از نیم‌فصل اول پیش‌بینی می‌شد بلاخره رخ داد تا شفیلدیونایتد فصل آینده دوباره در سطح دوم فوتبال انگلیس به میدان برود. 

شفیلدیونایتد پس از شکست 5-1 مقابل نیوکاسل به عنوان اولین تیم لیگ برتر حکم سقوط به چمپیونشیپ را دریافت کرد. تیم کریس ویلدر در حالی راهی سطح دوم فوتبال انگلیس می‌شود که در لیگ برتر رکورد تاریخی گل خورده را به نام خود ثبت کرد. آن‌ها تا هفته سی و پنجم 97 گل دریافت کرده‌اند. شفیلد فصل را با پل هکینگباتم آغاز کرد اما او پس از 14 بازی اولین سرمربی اخراجی لیگ لقب کرد. دو کاندید سقوط دیگر، لوتون تاون و برنلی هستند. تیم راب ادواردز در مالینو مقابل ولورهمپتون متحمل شکست 2-1 شد تا با 25 امتیاز در رتبه هجدهم قرار بگیرد. برنلی اما با تک‌امتیاز حساسی که در اولدترافورد کسب کرد، اکنون به ادامه رقابت امیدوار مانده است. 

وضعیت فعلی کورس زندگی در انتهای جدول لیگ برتر 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد