Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیووانی البر با لوتار ماتئوس هم نظر است و اعتقاد دارد لواندوفسکی در این فصل بهتر از مسی بوده است. 

جیووانی البر معتقد است که روبرت لواندوفسکی، گلزن بایرن مونیخ در فصل 20-2019 بهتر از لیونل مسی بوده است. اخیرا لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ گفته بود روبرت لواندوفسکی بالاتر از لیونل مسی بهترین بازیکن دنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ نیز گفت مارک آندره تراشتگن برخلاف مانوئل نویر در کلاس جهانی نیست.

این مصاحبه از طرف بایرن مونیخی ها باعث شد نشریه موندو دپورتیوو، بایرن مونیخ را به جوسازی و حرکات تحریک آمیز علیه بارسلونا متهم کند. به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، جیووانی البر، مهاجم برزیلی سابق بایرن مونیخ در خصوص رویارویی این تیم با بارسلونا گفت:

در حال حاضر روبرت لواندوفسکی بهتر از مسی است. مسی و سبک بازی او را خیلی دوست دارم. مسی یک نابغه است و برای سالیان طولانی در بالاترین سطح بوده است. با این حال در فصل جاری لواندوفسکی بهتر عمل کرده است. در این فصل لواندوفسکی هر توپی که به او رسیده را تبدیل به گل کرده است و همین طور هم ادامه خواهد داد. لواندوفسکی فصلی فوق العاده و بی نظیر را سپری کرده است.

 همچنین بخوانید:

رومنیگه: مانوئل نویر در کلاس جهانی است و تراشتگن نیز در راه رسیدن به سطح کلاس جهانی است لوتار ماتئوس: روبرت لواندوفسکی نه تنها بهترین مهاجم  جهان بلکه بهترین بازیکن جهان است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی جیووانی البر بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده

باشگاه بایرن مونیخ امروز (دوشنبه) به طور رسمی از پیراهن جدید خود که بازیکنان این تیم قرار است در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به عنوان پیراهن اول مود استفاده قرار دهند، رونمایی کرد. پیراهن جدیدی که کمپانی «آدیداس» برای بایرن طراحی کرده، یکدست قرمز رنگ است و روی آن نوار عمودی تیره رنگی هم دیده می‌شود.

قرار است بایرنی‌ها در بازی خانگی روز یکشنبه خود با ولفسبورگ در هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا که آخرین بازی خانگی‌شان در فصل جاری است، طبق روال سال‌های گذشته با این پیراهن به میدان بروند.

دیگر خبرها