Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال می گوید از طریق مراجع قضایی به دنبال مسببان انتشار قرارداد دیاباته است.

به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در خصوص ورود این باشگاه به لیگ کشتی گفت: کشتی ورزش اول کشور است و طرفداران زیادی دارد. ما یک باشگاه فرهنگی ورزشی هستیم و باید در این رشته ها حضور داشته باشیم. کشتی ویترین افتخارات است و قهرمانان زیادی دارد که برای مردم خاطرات زیادی را به همراه آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم ما بر این است با یک اسپانسر مناسب در چند رشته المپیکی داشته باشیم. مذاکرات از یک ماه پیش شروع شد و ما دو روز پیش مذاکرات خود در قالب یک قرارداد با اسپانسر مربوطه قطعی کردیم. با آقای دبیر هم و مسوولان فدراسیون کشتی صحبت هایی داشتیم و امیدواریم این مساله به ورزش کشور کمک کند.
سعادتمند ادامه داد: قرارداد ما با اسپانسر سه ساله و پیش بینی ما در رده های پایه است و نه تنها می خواهیم در لیگ کشتی شرکت کنیم، بلکه می خواهیم مدرسه کشتی برای رده های پایه ایجاد کنیم تا بتوانیم در رده های مختلف حضور داشته باشیم.
او درباره بدهی های باشگاه خاطرنشان کرد: اسپانسر ما در بخش کشتی هزینه می کند و در بحث بدهی ها کاری انجام نمی دهد. ما دیناری از فوتبال را برای کشتی هزینه نمی کنیم. استقلال همیشه استقلال است و ما دیر به این زمینه ورود کردیم اما می خواهیم تیمی به لیگ ورود دهیم که موفقیت آمیز باشد. ما تابع قوانین هستیم و برای صدور مجوز برای برگزاری مسابقات، دستورات را پیش می بریم.
مدیرعامل استقلال در خصوص تقابل تیمش مقابل پرسپولیس در رقابت های جام حذفی گفت: ما باشگاه استقلال و پرافتخار تیم در آسیا هستیم. در همه رقابت ها با قدرت شرکت می کنیم. انتظار من این است که کری ها به صورت سالم انجام شود علاوه بر رقابت، رفاقت ها حفظ شود و یک رقابت سالم در زمین داشته باشیم. باشگاه استقلال برای داربی آماده است.
او درباره انتشار قرارداد دیاباته گفت: من برای این مساله متاسفم. قراردادها بخش محرمانه دارد و وقتی قراردادی منتشر می شود از عزیزانی که سابقه کار خبر دارند غیرحرفه ای بوده است. این اتفاق چندین بار اتفاق افتاد و ما خواستیم با مذاکره این مساله را حل کنیم و ما علی رغم میل باطنی از طریق بخش حقوقی و مراجع قضایی این مساله را پیگیری می کنیم و دادخواستی را تنظیم می کنیم. همینطور ما از طریق نیروی انتظامی و پلیس فتا این مساله را دنبال می کنیم که چطور این قرارداد به این خبرگزاری رسیده است.
سعادتمند افزود: ما در فیفا بخشی به نام محرمانگی داریم. یک سری بازیکنانی هستند که در دنیا بسیار مطرح هستند و قرارداد آن ها با اجازه خودشان منتشر می شود. آپشن های قرارداد بازیکنان به هیچ عنوان منتشر نمی شود.
او درباره تمدید قراردادها گفت: قرار بود که دو بازیکن دیگر تمدید بشوند که امروز (چهارشنبه) جلسه کشتی بود و تمدیدی ها روز بعد انجام میشود. در قراردادهای در نظر گرفته شده، ما مدت دو یا سه ساله را در نظر گرفتیم. تعدادی از بازیکنان ما قراردادشان تمام شده است که با آن ها داریم مذاکره می کنیم.
مدیرعامل استقلال درپایان درباره بدهی های استراماچونی و شفر گفت: بدهی های سنگینی از سال های گذشته روی سر ما ریخته شده است و ما داریم با کمک هیات مدیره داریم تلاش می کنیم که این مساله برطرف شود. یک سری قرارداد های اقتصادی در نظر گرفتیم که با آن بتوانیم این بدهی ها را پرداخت کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احمد سعادتمند تيم فوتبال استقلال تهران مدیرعامل استقلال داشته باشیم بدهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: مهدی محمدی امروز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران آن، قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کرد و به این ترتیب وی تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.

محمدحسین عراقی‌زاده افزود:  محمدی که تاکنون عنوان‌های متعدد ملی و بین‌المللی زیادی همراه با گیتی پسند در کارنامه خود به ثبت رسانده است، فصل گذشته نیز با این تیم اصفهانی، قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد.

او گفت:  محمدی سابقه سرمربیگری تیم‌های «گیتی پسند نوین» و «زمزم» را در نیز کارنامه خود دارد.


پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش‌رو نیز قرارداد منعقد کرد.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا