Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثمینی، مردم را سرمایه های انقلاب خواند و گفت: در سایه روحیه جهادی و انقلابی باید برای رفع مشکلات مردم و جامعه گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزارش شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی» امروز(22مرداد) در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری بروجرد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بالاترین انجام وظیفه خدمت به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان ادامه داد: مسئولان باید قدردان پست و مقامی باشند که به آنان داده می شود و از این فرصت در خدمت به مردم به خوبی بهره مند شوند.

 

وی بر ضورت مدیریت و برنامه ریزی برای رفع مشکلات مردم و جامعه تأکید کرد و افزود: روحیه جهادی و انقلابی مدیران و مسئولان لازمه رفع مشکلات است.

 

ثمینی با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه و فشارهای معیشتی، خاطرنشان کرد: رمز عبور از این بحران و فشارها خدمت صادقانه و مدیریت جهادی و انقلابی است.

 

وی ادامه داد: امید است در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری که هدایتگر مسلمین جهان است ، شاهد بهبود وضعیت باشیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به اینکه با وجود تحریم ها چرخ اقتصاد می چرخد، گفت: در دوران جنگ تحمیلی در سایه مقاومت، بصیرت، درایت، روحیه جهادی انقلاب پیروز شد و امروز به پشتوانه این مردم هر روز پایه های انقلاب مستحکم تر می شود، باید با خدمت خالصانه قدردان حضور مردم در صحنه باشیم.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: روحیه جهادی خدمت به مردم مسئولان روحیه جهادی رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است