Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:49:57 GMT

نوید ادهم دبیر کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۷۵۴۱

نوید ادهم دبیر کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این حکم آمده است: «با سلام و احترام نظر به سوابق و تجربیات برجسته و اهتمام قرآنی جناب‌عالی، بدین‌وسیله در سمت نایب‌رئیس و دبیر کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور ابقاء می‌شوید. امید است با لطف الهی و جلب مشارکت بخش‌های وزارتی و سایر سازمان‌ها و نهادها در تقویت برگزاری جلسات کمیسیون و استقرار هرچه سریع‌تر دبیرخانه کمیسیون در تراز مطلوب موفق باشید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4997368

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن حاجی میرزایی حکم انتصاب ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران روز خبرنگار قوه قضاییه انفجار بیروت کمیته امداد امام خمینی پیش بینی وضعیت هوا سازمان تامین اجتماعی وضعیت راهها محسن حاجی میرزایی سرهنگ نادر رحمانی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران