Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  محمدباقر گله گیر روز چهارشنبه در دومین نشست تخصصی طرح پیشنهادی جداسازی پایه دوازدهم از پایه‌های دهم و یازدهم این شهرستان افزود: مجموعه فرمانداری شهرستان  همچون اولیا و کارشناسان حوزه آموزش دغدغه تحصیل دانش‌آموزان و فرزندان خود را دارند و بطور حتم بهترین و مفیدترین تصمیم در این زمینه گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این طرح  قرار نیست برای همیشه اجرایی شود و نوعی آزمون  و خطا است، چنانچه ناموفق بود قابل اصلاح یا حذف است و حق همه خانواده‌ها است دیدگاه‌های خود را بیان کنند.

معاون فرماندار دیلم  اظهارداشت: این طرح نیز همانند دیگر طرح‌ها  دارای مزایا و معایبی است که با کمک و همدلی همه فرهنگیان و کارشناسان این حوزه انتظار می‌رود برای رفع معایب و ارتقای آن تلاش کنیم.
گله گیر ادامه داد: تصمیم‌گیری در زمینه  وضعیت آموزشی شهرستان‌ها را به کارشناسان تخصصی این حوزه واگذار می‌کنیم و دیدگاه‌ها و مباجث مطرح شده این جلسه جمع بندی و به اطلاع فرماندار  رسانده خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم بیان کرد: خروجی این چنین جلساتی می‌تواند در پیشرفت اهداف عالی آموزش و پرورش منطقه کمک کند و باتوجه به وضعیت فعلی آموزشی شهرستان  انتظار می‌رود برای برون رفت از این وضعیت تصمیم‌های جدی گرفته شود.
وی افزود: حضور تیم آموزشی باتجربه کنونی برا تقویت بنیه علمی و کنکور شهرستان دیلم قدمی مهم برون رفت و افزایش سطح علمی و آموزشی شهرستان است و نقش مثمرثمری در جبران نتایح کنکور سال‌های گذشته دارد.
مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: طرح جداسازی پایه دوازدهم متوسطه از دهم و یازدهم می‌تواند وضعیت کنونی آموزشی این شهرستان را نجات دهد.

محمدمهدی محسنی افزود:  همه دغدغه و فکر  جموعه آموزشی شهرستان پیشرفت، رشد و ارتقای وضعیت آموزشی است.

وی گفت: با توجه به وضعیت آموزشی شهرستان، همه می‌توانند در این زمینه مجموعه آموزش و پرورش را  یاری و کمک کنند.

محسنی  بیان‌کرد:  برنامه ریزی مدیر برای ساماندهی برنامه هفتگی و ساعت دبیران، تجمیع برخی کلاس‌ها و تمرکز  روی کنکور و امتحان نهایی،  تمرکز دانش آموزان روی دروس، آرامش بیشتر به لحاظ کم شدن فعالیت‌های غیر درسی، حضور مشاوران تحصیلی و تربیتی، ایجاد حس رقابتی با تجمیع  همه دانش آموزان دوازدهمی در یک مدرسه و دهم و یازدهم در مدرسه دیگر  از مهم‌ترین مزایای طرح جداسازی پایه  داوزدهم از دهم و یازدهم است.

وی گفت: استفاده از دبیران برتر برای پایه دوازدهم جهت بالا بردن کیفیت و سرمایه گذاری کوتاه مدت جهت امتحان نهایی و کنکور، تجمیع ساعات کلاسی جهت کم کردن و پرداختن به دروس غیر ضروری ، پرداختن به دروس هدف،  برگزاری کلاس های تقویت بنیه علمی و کنکور خارج از وقت  مدرسه و  برقراری سیستم چند رسانه ای مجازی در شرایط حاد کرونا ویژه دوازدهمی ها از دیگر مزایای این طرح است.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها مدارس انجمن اولیا و مربیان بندردیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس انجمن اولیا و مربیان بندردیلم مدارس انجمن اولیا و مربیان بندردیلم آموزشی شهرستان پایه دوازدهم دهم و یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صادق ستاری فرد در آیین افتتاحیه صعود پانصد معلم کوهنورد هشت استان جنوب کشور به قله «بل» در شهرستان اقلید استان فارس، گرامیداشت هفته معلم و یادواره شهدای فرهنگی کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: معلمان قله‌های بسیاری همچون قله های؛ علم، عطوفت، مهربانی، نجابت، ایثار و از خود گذشتگی را فتح  و وجودشان را برای دانش آموزان هزینه می‌کنند.
وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی توجه به سرمایه انسانی بود که پیروزی را ممکن ساخت لذا گردهمایی معلمان حول یک محور باعث تحول در جامعه می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: پیامبر اسلام در ابتدا برای نیل به هدف تربیت نیروی انسانی، مسجد را بنا کرد لذا اکنون ما هم در آموزش و پرورش نیاز به ایجاد فضا‌های مختلف آموزشی و تربیتی مطلوب داریم تا تربیت به معنای واقعی کلمه محقق شود.
صادق ستاری فرد ادامه داد: گام بعدی پیامبر (ص) ارائه محتوا بود و قرآنی را که از جانب خداوند بر او نازل شد به جامعه معرفی کرد و امروز ما باید بر اساس سند تحول بنیادین، محتوای خوب ارائه دهیم.
گفت: نظام محاسبه‌ای که پیامبر (ص) انجام دادند همان نظام ارزشیابی امروزی است که ما باید در دستور کار قرار دهیم، زیرا جهت دهنده همه ارکان تربیتی، نظام ارزشیابی است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ، پارسال به صراحت از هزینه کردن در آموزش و پرورش به عنوان سرمایه گذاری یاد کردند،  بنابراین ضروری است که سهم بودجه‌ای آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور، افزایش یابد.
۵۰۰ معلم کوهنورد از هشت استان اصفهان، بوشهر، کرمان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، یزد و فارس صبح امروز به قله «بل» بلندترین قله استان فارس صعود کردند.

دیگر خبرها

  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی