Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: سرمایه‌های مادی و معنوی دانشگاه آزاد اسلامی باید به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین، عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در نشست علمی ـ آموزشی مدیران اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با تقدیر از زحمات انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تأسیس تا کنون به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص چابک سازی اداری و اجرایی در جامعه و دانشگاه اشاره و تصریح کرد: انجام تمامی وظایف در ستاد باید چابک و کوچک باشد و منجر به رفع موانع و راهگشایی شود، چرا که دکتر طهرانچی نیز به جد در پی اجرایی کردن این امر در دانشگاه آزاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمایه های مادی و معنوی دانشگاه آزاد اسلامی باید به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد.

خسروپناه تأسیس رشته‌های تحصیلی جدید را نیازمند ارائه طرح توجیهی در واحدهای دانشگاهی دانست و افزود: در همین راستا سامانه آموزشیار به منظور بررسی مؤلفه‌های مورد نیاز برای تأسیس رشته های جدید در دانشگاه در حال طراحی است.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به عملکرد موفق این دانشگاه در حیطه آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا، گفت: آموزش مجازی با آموزش حقیقی بسیار متفاوت است و باید برنامه ریزی های مناسبی با بررسی های دقیق و کارشناسانه به منظور رشد و بالندگی این روند آموزشی تدوین و اجرا شود.

خسروپناه به طرح دانشکده‌های موضوعی در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه تاکنون دانشکده حکمرانی در کشور وجود نداشته است، معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با بررسی وضعیت بسیاری از دانشگاه های مطرح جهان برای نخستین بار در کشور دانشکده حکمرانی با رویکرد اقتصادی در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان را تصویب کرده است.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با تشریح سه مؤلفه روز آمدی، بومی‌سازی و اسلامی سازی علوم انسانی به منظور تعالی این علوم، اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های که در این معاونت انجام شد، تمامی برنامه ریزی‌ها اصلاح و به کل استان‌ها ابلاغ شده که خوشبختانه در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تأسیس برخی از رشته‌های هنری راهکارهایی در قالب طرح‌های جدید در شورای گسترش دانشگاه آزاد اسلامی در حال اجراست که قابل تقدیر است.

گفتنی است خسروپناه از سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج بازدید کرد.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد البرز معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)» نوشته سیّد مهدی موسوی توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

علم در نگاه رهبر انقلاب، یکی از محورهای مهمّ تمدّن انسانی است و خود از همین منظر تمدّنی و با رویکرد فلسفی - الهیّاتی به علم و علوم انسانی می‌نگرند. ایشان در بیانات و نوشته‌های خود افقهای جدیدی را مورد نظر دارند که انسان را وا می‌دارد تا فراتر از فلسفه‌های رایج به دیدگاه‌های ایشان توجّه بیشتری کند.

ایشان به عنوان یک مجتهد و حکیم عالی‌قدر صاحب سبک خاص در تبیین و تحریر معارف اسلامی و انسانی هستند و در تحلیل امور انسانی از افق‌های جدید انسانی و تمدّنی پرده برمی‌دارند و آن را در موضع‌گیری‌های خود در عرصه‌ی راهبری جامعه و مواجهه‌ی تمدّنی با پدیده‌های داخلی و خارجی به کار می‌گیرند.

کتاب مورد اشاره در ۱۱ فصل می‌کوشد به واکاوی نظریّه‌ رهبر انقلاب در موضوع علوم انسانی اسلامی بپردازد.

کتاب «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)» نوشته سیّد مهدی موسوی در ۸۳۲ صفحه و در قطع وزیر و با شمارگان ۲ هزار جلد و با بهای ۴۲۰ هزار به زودی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

کد خبر 6097066 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است